Iertat de pacate

Iertat de toate pacatele tale




New Creation Church – Singapore



Eph 1:7 În El avem răscumpărarea, prin sîngele Lui, iertarea păcatelor, după bogăţiile harului Său,



Sunt oameni care mi-au spus „Pastor Prince, am fost invatat ca numai pacatele trecute – din ziua in care m-am nascut si pana in ziua cand am devenit crestin – mi-au fost iertate si ca pacatele mele viitoare nu-mi sunt iertate pana nu le marturisesc si cer iertare."



Sa te intreb ceva „Cand Isus a murit pe cruce, cate dintre pacatele tale reprezentau viitorul?" Daca nu cumva ai mai mult de 2000 de ani, toate pacatele tale erau viitor atunci cand Isus a murit pentru tine. Isus a vazut atunci toate pacatele tale, le-a luat pe toate si le-a tintuit pe cruce spunand „s-a ispravit!". Asa ca daca nu esti iertat de toate pacatele tale, nu esti iertat deloc.



„Deci, Isus a murit si pentru pacatul pe care l-am comis acum un minut?"

„Da!"

„Si de asemenea si pentru pacatele pe care cu siguranta le voi mai face in anii care urmeaza?"

„Da, de aceea El a spus S-A ISPRAVIT!"



Dar noi nu suntem consecventi in ceea ce credem. Cu gura spunem „S-a ispravit!" dar in acelasi timp si „Trebuie sa fac ceva!" O parte din noi spune „Dumnezeu m-a iertat de toate pacatele mele!" dar o alta parte spune „Da, dar trebuie sa-mi marturisesc pacatele ca sa fiu iertat de ele!



Prietene, tu esti iertat nu datorita lucrarii tale de a le marturisi, marturisirea ta nu poate sa-ti spele pacatele. Esti iertat datorita sangelui Lui Isus care s-a varsat pentru tine. numai sangele Lui te curata.



Nu poti crede ca esti iertat de pacatele tale trecute, prezente si viitoare si sa continui sa crezi ca mai este ceva ce trebuie sa faci pentru a face desavarsita aceasta iertare. Daca asa crezi, atunci devine lucrarea ta nu a Lui Isus. El nu a murit pe cruce ca sa-ti ofere o mantuire atat de fragila. Atunci cand El a venit ca sa te salveze, te-a salvat la modul suprem, complet.(Evrei7:25)



Atunci, isi mai are locul marturisirea pacatelor? Prietene, daca ai pacatuit, poti totdeauna sa-I spui Lui Dumnezeu, dar fara a te simti condamnat, fiindca stii ca deja ai iertarea pacatelor si ca Isus a fost condamnat in locul tau. Dar tu nu-ti marturisesti pacatele Lui Dumnezeu pentru a fi iertat iar daca uiti sa-ti marturisesti pacatul, slava Domnului, Isus a murit si pentru lipsa ta de memorie. Chiar si acel pacat a fost iertat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu