Incredere in Dumnezeu

-”Luaţi jugul Meu asupra voastră, şi învăţaţi de la Mine” (Matei 11:29)-




Unora dintre noi ni se pare uşor să ne încredem în Dumnezeu pentru sănătatea noastră şi totuşi să ne îngrijorăm toată noaptea referitor la bani. Sau îi încredinţăm lui banii noştri, dar nu ne încredem în El referitor la călăuzirea paşilor noştri. Domnul Isus spune: “Luaţi jugul Meu asupra voastră, şi învăţaţi de la Mine”. Ce să învăţăm? Să învăţăm că dacă dorim să ne uşurăm povara, nu trebuie să luăm mai mult asupra noastră – ci să ne luăm un partener. Intră la jug cu Domnul şi ia exemplu de la EL Lucrând cu Dumnezeu vei primi putere, nu o vei epuiza!



Richard Mylander scrie: “În drum spre o conferinţă în Colorado, urcam cu maşina un deal în zona dintre state, când am depăşit un tren de marfă ce mergea în aceeaşi direcţie cu o viteză mai mică. Trenul era împins pe deal în sus de două locomotive care sunau ca şi cum îşi foloseau toată puterea. Eu locuiesc la câmpie în zona de centru vest. “Aşa circulă trenurile în zonele muntoase?” m-am întrebat eu. Treptat, m-am apropiat de şirul de vagoane lung de aproape o milă. Acolo am văzut încă cinci locomotive care trăgeau trenul. În total şapte motoare! De unde vin eu, rareori văd două sau trei. Acel tren a fost o lecţie pentru mine. Eram foarte tensionat în ultima vreme. Mă simţeam obosit şi mă întrebam dacă mai rezist la presiune. Dumnezeu mi-a vorbit. Când împingi o greutate la deal cu toată puterea pe care o ai şi simţi că-ţi epuizezi ener­gia, El doreşte să ştii că El este în control, trăgând cu o putere mult mai mare decât a ta”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu