:: O traducere !

Titlu: O traducere !
Autor:: Odorica Ion
Articol: Aceasta este un comentariu din Brazilia la art.cu turcii tradus de mine pe calculator.

"Bună dimineaţa, mirosuri, încă o dată, am venit să vă rog să puneţi un traducator aici. Sunt pe moarte pentru a citi toate post. Voi traduce puţin câte puţin, dar mai este in aer, nu înţelegere corectă.
Pupici"

Ce sa raspund doamnei profesoare din Brazilia? Ca nu inteleg treaba cu traducatorul cum sa pun eu, ca vrea sa citeasca tot?

Vedeti ca daca turcii nu mai sint de actualitate la noi, au stirnit interesul doamnelor din America de Sud?
Au tradus prost, au inteles ceva, ceva, dar nu au inteles bine. Mereu imi cere traducator dar eu nu inteleg , ca doar nu trebuie sa mearga acolo o persoana.
Adresarea lor cu mirosuri, adica parfum face parte din felul lor de a scrie. Ei se adreseaza, cu apelativul, soare, aur, ciocolata, mirosuri(adica parfum).Dar sa vedeti ce declaratii au barbatii.Daca esti mai slab la minte o iei razna.
Am dat cel mai recent exemplu la indemina sa vedeti ca turcii au "succesuri", si au trezit intereasul femeilor.
Dar eu am scris mereu sa nu se agite caci articolele mele nu sint inportante scriu despre nimicuri, care le-ar uita a doua zi.
Am vrut sa va dovedesc ca, ce ne pare noua perimat la altii au stirnit interesul, ca daca nu afla ce am vorbit noi, ca eu am scris, sa ma aflu in treaba despre nevasta ofiterului, bazarul din Istambul si Gara de Nord Bucuresti a pus pe moarte pe cele ce au aflat, dar nu au inteles bine.
Vedeti? Fiti veseli!!!
Capul sus, pieptul inainte !!! papapa
--
Visitor Ip: 85.186.214.25

6 comentarii:

  1. Veverita postata este superba.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, la mine nu se vede.Chiar eram curioasa .

    Papapa,
    Odorica

    RăspundețiȘtergere
  3. Textul tradus este hazliu...şi mie îmi scrie MARGUSTA, tot aşa traducem, dar înţeleg ce vrea să zică.:)
    Lumea este curioasă în ce priveşte România şi românii...mai mulţi străini îmi urmăresc PA biografic şi eu mă întreb la ce le foloseşte?
    DA veveriţa o iubesc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am aflat cum sa pun traducerea dar, la ce foloseste ca i-am spus ca, nu este nimic important si pina miine tot uita.
    Am zis sa vedem si noi ca lumea este la fel peste tot. Si mai asa si mai asa.
    Multumesc pentru comentariu,

    Te imbratisez,

    Odorica

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere