:: Ele

Titlu: Ele
Autor:: http://andreighiorghe.blogspot.com/
Articol: Intr-un tarziu ne intalnim. Toate cuvinte au fost pana atunci. Ii cuprind mana stanga intre mainile mele si o simt. E calda si delicata. Ii deschid palma cu grija si ii asez un sarut acolo, pe linia vietii. Ii inchid apoi palma cu grija si o strang incet. Ii tin pumnul inchis si o privesc in ochi. Imi doresc sa aseze acea sarutare la inima. Sau poate nu chiar, ci pe unul din sanii ei pe care ii vad sau numai mi-i imaginez pulsand sub emotia momentului. Ea insa il pierde printre ganduri.

Secunda magica s-a pierdut. Vor veni alte secunde. Si poate una dintre ele va fi secunda mea...

postari asemanatoare mai gasiti si pe: http://andreighiorghe.blogspot.com/
--
Visitor Ip: 92.55.138.148

2 comentarii:

  1. Se vede un barbat foarte sensibil.Si mie imi era teama sa-i citesc articolele.
    Frumos, foarte frumos.

    Odorica

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, stii cum e , prima impresie. . .

    RăspundețiȘtergere