:: Bloggerita cu probleme psihomotorii

Titlu: Bloggerita cu probleme psihomotorii
Autor:: http://politia-blogurilor.blogspot.com/2010/04/incasha-are-probleme-psihomotorii.html
Articol: Inainte sa incep tin sa precizez ca nu fac parte din regiunea blamata de Incasha.

Draga mea ciocanitoare la menopauza afla ca ti-am citit postarea despre braileni si am reusit sa te cunosc cu adevarat. Recunosc si regret ca ti-am rasfoit blogul de cateva ori dar nu te definisem prea bine insa acum lucrurile au devenit clare. Neuronul tau frustrat este in moarte clinica de cand ai fost nascuta si astfel se explica modul in care gandesti. Pentru cei care nu au citit ce a scris pun mai jos un fragment.

http://incasha.com/

"Am zis. Înainte credeam că brăilenii ar trebui să fie moldoveni. Pentru că na, sunt mai săriţi. Nespălaţi. Cleptomani. Leneşi etc. Mai sunt şi excepţii, nu zic nu. Dar m-am înşelat în privinţa lor; acum cred că ar trebui să fie ţigani. Şi spun asta pentru că am o pică pe ei de la o păsărică de "moldovean" care trăieşte într-un sat din Brăila.

Dar să vă spun şi ce am cu brăilenii:

1. Fură mai mult decat orice alt primar din România;
2. Femeile sunt mai curve decat toate curvele de pe centură;
3. Bărbaţii sunt foarte bătăioşi;
4. Brăilenii sunt chiori: au furat un câine ciobanesc crezând că este o oaie;
5. Disciplina în şcoli lasă de dorit;
6. Profesorii sunt bătuţi până la sună apa în cap;
7. Poliţiştii se fut în cur şi întind mâna la şpagă;
8. O urăsc pe Brăileanca! "


Nici mie nu imi place Braileanca si nici ... restul pe http://politia-blogurilor.blogspot.com/2010/04/incasha-are-probleme-psihomotorii.html
--
Visitor Ip: 78.96.101.126

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu