Filme la Muzeul Taranului Roman

seara frumoasa, putina ceata, dar cald...
Muzeul Taranului Roman... Studioul Horia Bernea... film... LOURDES.

Lourdes... film Austria 2009 O tanara in scaun cu rotile - sufera de scleroza in placi -, merge in pelerinaj la o grota din Lourdes, Muntii Pirinei si traieste miracolul vindecarii. Nu stiu cat crede ea in D-zeu, in puterea vindecarii - desi are vise in care Fecioara Maria ii vorbeste - dar colega ei de camera, o doamna in varsta, foarte tacuta, crede si o ajuta in acest sens. Mici invidii si rautati... de ce se vindeca ea si nu altii. Intrebari: este miracol sau nu? Ca sa fie totul frumos, cel care se ocupa de organizarea pelerinajului se indragosteste de ea. O voluntara extrem de atenta si sufletista si credincioasa... in momentul in care aranja sala pentru petrecerea de final, cade. Era bolnava de cancer... nu avea par. [ intotdeauna suntem mai buni cand stim ce inseamna suferinta? cred ca da! ]
Lourdes un loc al vindecarii, un loc al iubirii...

*

am vizionat "Reteaua de socializare" film despre cum a fost creat Facebook, in 2004. ce inseamna prietenia, puterea banilor, influenta celor din jur, inteligenta (si valoarea ei), dependenta de site-urilor de socializare. "adauga-ma pe facebook" devenise de acum cativa ani la americani o forma de salut.
m-a amuzat importanta rubricii statului social pentru Facebook. ppustiul care a realizat site-ul, nu a dat importanta acestui aspect pana cand, un coleg a venit sa-i ceara informatii despre o colega de la unul din cursurile pe care le frecventau impreuna.

am zambit.... m-am gandit la prietenii mei si la cat de mandri trebuie sa fie cand scriu married with... sau in relationship with.. :))

pentru mine, Facebook nu este important. stiu insa ca blogul mi-a acaparat timp si energie. nu as vrea sa devin dependenta de internet... dar deja cred ca sunt virusata.

Facebook este o marca... este un succes. are o putere inimaginabila. chiar citeam zilele acestea de statistici de cupluri destramate din cauza acestui site, sau altele care s-au format aici... etc. inclusiv co-fondatorul Facebook-ului, Eduardo Saverin, si-a parasit prietena in urma unei crize de gelozie a acesteia, care i-a reprosat ca a trecut la statut ca este single. :))

este un film reusit, din care se poate invata valoarea prieteniei, a caracterului si puterea banului.
mereu am fost fascinata de baietii de la Harvard - inteligenta, stil, sport, maniere, gentlemeni. :)) mi-am mai uns putin sufletul cu baieti frumosi si destepti si bogati.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu