Formatiile cu care am crescut(partea a cincea) - Voltaj

Incercam sa ma relaxez dupa o zi lunga, obositoare si cu evenimente care mai de care mai consumatoare de energie...dupa o astfel de zi nu ai prea multe lucruri la dispozitie, decat alimentatul cat mai urgent cu somn si lucruri care iti infrumuseteaza starea de spirit. Pentru mine acest lucru se concretizeaza de vreo 2 zile in cautarea de melodii care m-au intinerit la vremurile lor. care si acum ma energizeaza si care ma vor in picioare si gata de actiune. 


Am un mare respect pentru trupa Voltaj, pentru superbele lor piese de-a lungul timpului si mai ales pentru interpretare. Imi aduc aminte si acum cat de mult m-am distrat la unul din concertele lor acum vreo 2 ani...ce vremuri frumoase...


Dar sa lasam muzica sa vorbeasca. Enjoy ! Noapte buna !








P.S.: Daca stau bine sa ma gandesc, probabil o sa adaug acestui post inca vreo cateva parti pentru ca am redescoperit multe melodii de suflet marca Voltaj.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu