Telefoane mobile htc la preturi mici


Toti ne-am dorit la un moment dat un smartphone, un telefon de pe care sa scriem pe blog sau sa intram pe retelele sociale. Pana nu demult aveam un Sony Ericsson K5010i, un jaf de telefon nu altceva. Zilele trecute ma gandeam sa-l schimb si sa-mi iau un mobil la moda, unu de ala de fitze care sa nu-mi fie rusine sa-l pun pe masa cand ma duc la un suc cu prietenii.


Si tot am cautat si am cautat dar n-am gasit multe pe placul meu. Ce vroiam eu era un HTC Desire White. Imi place HTC Desire pentru ca a fost proiectat sa aiba succes pe Internet. Dimensiunea ecranului este perfecta pentru navigare mobila, cu display-ul AMOLED cu rezolutie mare care iti permite sa vezi totul foarte clar. Functia „pinch to zoom” asigura o rasfoire intuitiva prin site-urile web – textul curge automat atunci cand privesti mai atent, astfel ca nu mai e nevoie sa treci de la stanga la dreapta, iar suportul Adobe Flash deschide resursele vaste de clipuri video si jocuri de pe Internet.


Singurul loc unde am gasit telefoane mobile htc la preturi mici a fost QuickMall, un magazin online care ofera printre altele optiunea de garantie pe viata. Mi-am ales modelul White pentru ca e mai stilat dar si pentru ca m-am staurat de negru ori alte culori tipatoare. Htc-ul chiar e un telefon bun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu