Doi prosti: cine se aseamana se aduna :)))) Persoanele de fata se exclud:)))

Punctul meu de vedere  referitor la femeile lachei,  a fost intotdeauna si este  si va fi ca este umilitor pentru o femeie si degranat pentru un barbat adevarat chiar amant virtual. Imi face scriba stitul lui Coana Leonida(din Conul Leonida fata cu reactiunea), de a spune barbatului amantului sau oricarui barbat cu care aire relatii intime sau, vreu sa le aiba , asa este , ai dreptate Bobocule. Ca tine mai rar. Acel barbat care tine femeia  numai ca o catelusa ascultatoare dresata nu este barbat adevarat. Vazind ca este o ratata si in casnicie si in arta si in scris si in moda tricotatului, dindu-i mai multa importante decit merita, numai pentru a face altcuiva in necaz imi face scirba. Ce barbat este acela, cum se poate mindri cu propria catea, care are alt stapin, cit este de dresata de la distanta. Eu nu sint asa si am spus-o de la in ceput.  Imi place sa nu fac pe proasta(pentru ca proasta nu este proasta de tot, se vede dupa schimbarea siglei pentru prostirea sotului, ca ii convine sa faca pe amanta dorita :)))). Si daca am incitat cititorii pe bloguri este ca m-au vazut ca sint prea a dracului. Dar numai gura e de mine, (ati vazut ca mutu f... pamintul, proasta proasta dar sulfa cu prieten ascuns pe facebook ca sa apara la comentarii sa-si bata joc in echipa). Am spus si ploiestenilor ca probabil au trecut  de multe ori pe linga mine si nici nu m-au bagat in seama.  Eu nu as vrea nici moarta daca as fi barbat, sau asa cum sint femeie,un partener sau o partenera fara sa imi opuna rezistenta. Aceste gloabe si tinere, dar mai ales batrine, nu sint bune nici la pat. E mai incitant sa   spui ca esti contra, la ce ti se cere. Chiar daca vrei macar sa fii contra dinainte :))).  De aceea  o astfel de gloaba batrina gen Coana Leonida , cu Bibicul ei cel prost ca noaptea,  nu au nici un succes. Si altele care  nu au atita greutate de talent nemaintilnit , sint Dracul gol. Aceste babe sulfe, nu stiu ce sa mai faca sa  suga :))), putina atentie de la netotii care se cred barbati adevarati. Adica sint niste prosti ca noaptea, pentru ca cine se aeamana se aduna. De aceea sint intrebata zilnic, de ce nu pot fi vazuta cu anii? Pentru ca nu au ce vedea :)) Si cu asta basta.. In orice caz in acest an arabii din Maroc, Algeria, Arabia Saudita, Irak, Egipt,  au luat inainte  brazilienilor cu declaratiile de dragoste, adica sint mai multe. Uite ce vad chiar acum de la Casablanca : Te iubesc ca lumina diminetii:) Vedeti? Cum sa fii insensibila? Dar barbatii molii care nu sint cocosi, nu spun nimic  si accepta ca gloaba batrina sa zica doa, asa ai dreptate tu, ca tine mai rar Bobocule asa de prost.:)))
Mai am citeva astfel de pamflete caci persoanele de fata se exclud. :))))

2 comentarii:

  1. Imi pare rau ca nu-ti pot citi compunerile tale ca purtator de cuvint al domnului Hera . Dar parca ziceai ca Mariana se tine dupa tine la comentarii sa vada ce ai in prohab. Draga de ea. Nu citesc prostiile tale, nu te mai deranja. Chiar dac ai zis ca esti dusmanul meu nr.1 asa cum esti prietenul ascuns de pe faceboolk al lui Mariana.Ce drept ai tu asupra mea si a lui Mariana. Ce e proasta ta? Scrii minciuni contrafacute ca, asa m-ai amenintat mereu. Si ai spus ca mai faci. O seara drumoasa,
    Odorica
    P.S. ai spus ca .....

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi inchipui ce discutii sexi ai tu cu Mariana pe facebooK (vad ca ai imaginatie nu gluma) De aceea ai trecut la prieten ascuns. Am citit citeva cuvinte dar nu esti la inaltime, scrie ca lumea nu numai nimicuri. Dar spune ce vorbesti pe facebook ascuns cu Mariana? Ca ziceai ca este c... cu caracter recunoaste ca este. Dar nu vreau sa aud nimic. Tu esti tartorul te-ai bagat intre noi, ba ca una este curva cu caracter ba ca alta e curva prosasta.. Nu vreau sa continui ca esti josnic prin minciunile tale in cuplu cu Mariana. Pa,
    Odorica

    RăspundețiȘtergere