Drum fără Biserică (varianta 100 Ro)

Bună Ziua !
Această postare, special pentru 100 Ro, include postarea originală, adăugată adineauri pe blogul meu ElaEL. Este practic un început de drum, ca răspuns la nişte "provocări" benefice (directe şi indirecte). Vă Mulţumesc la TOŢI pentru susţinere, astăzi, în mod special doamnei  (hera mariana) I-am promis ceva, acum ~ vreau, nu vreau ... ~ trebuie să materializez promisiunea ! De asemenea, pentru toată LUMEA, doresc să avem parte de :
Un AN BUN, plin de fapte Benefice, pe placul lui Dumnezeu !
La Mulţi Ani ! Cu Sănătate, Iubire, ARMONIE, Pace în Suflete, alături de cei dragi !
Aceeaşi urare din GÂND BUN ! şi cititorilor noştri (celor care SE STRĂDUIESC pe Bloguri ! ~ să ne Luminăm şi Întrajutorăm RECIPROC !).
Felicitări gazdei noastre, domnului Feri (Unul da' BUN = 100 Ro) şi Familiei sale !
Felicitări prietenilor mei care NU se ascund în spatele unei MĂŞTI. Mi-ar plăcea să NE CUNOAŞTEM şi în REAL !!
~
Pentru cei care mă "vizitează", dar şi pentru cei care întâmplător vor citi acest articol, le recomand să mă cunoască prin următoarele LABELS (o "descoperire" personală, de dată recentă !):
Bună ZIUA ! 
La Mulţi Ani MAJESTATE !  
ALB senin 
Desigur, NU contează cât de lung am părul !  
Drum fără Biserică  
vor mai fi si altele, vor apare "din mers".
Iar acum, articolul promis:
:
Biserica mea, Biserica noastră
~
Aparenţele comuniunii. Ieri "băteau CLOPOTELE" dintre blocuri. Abia, abia am zărit o CRUCE. Dar sunetul m-a pătruns de pretutindeni BĂTEAU CLOPOTELE la Biserica ~ CHEMĂRII LA Slujbă. Grăbit, am trecut mai departe ... până DEPARTE s-au auzit. Poate că BAT şi acum, eu nu le mai aud căci e noapte înspre dimineaţă. Soarele se va îndura iar de noi, de mine LUMINÂNDU-NE, luminându-mă ca la BUN ÎNCEPUT ! Eu DoarATAT, îi văd lumina, doar Cocoşul ÎL SALUTĂ de-o VEŞNICIE. Pe stradă, înghesuitele noastre Biserici, trec aşteptându-ne !
~
Moscow Kremlin Church Bells

http://www.youtube.com/watch?v=nubhO0JVlcU&feature=related
brianm0000 | 24.04.2008 | (30838) | 3:33
~
Toaca şi clopotele - Mănăstirea Putna
andreihromania | 12.04.2009 | (24385) | 7:36
~
Sfinte Dumnezeule

http://www.youtube.com/watch?v=IciGt2Iti0U&feature=fvw
br3akofdawn | 10.07.2008 | (166778) | 6:42
~
Cornelius, :)
PS: Vă Mulţumesc ! Dumnezeu să ne Binecavanteze cu Îndurările SALE ! Amin.
~,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu