Ioana Ginju (articol din blogul http://ioana-ginju.blogspot.com/ )

marți, 25 ianuarie 2011


Blog de blog -2010, cu juriu , categorii si preferinte. Adica, te-am nominalizat !

Chestiune organizata de blogosphera.ro Amanunte sigure si precise pe Blogul Luciei Verona  adica: juriu, reguli si alte chestiuni  de premiat si importante daca/si trebuie sa citesti, atunci da mai departe-un fel de leapsa.
Nominalizarile mele- din lista mea de bloguri- pentru categoriile cerute:
1. Marele premiu - Pentru că-mi place-
Blogger Buzz
2. Blog literar (cu trei secţiuni: critică, jurnal, creaţie)
 Pagina oficiala a tinutului autonom sictiresc
 4. Cel mai bun cititor/comentator
    Catalin Alexandru  , Costi Balan  , Mihail Bondoc , Flavius Ciubotaru , marada  , Bogdan Niculescu  , Mihaela Petrescu
5. Cel mai bun blog de păstrarea memoriei
 Catalin Alexandru , Epistola E  , 
6. Cel mai bun Blog politic/Blog economic
    Codrin Scutaru  , Ionel Muscalu  , Octavian Sergentu  , Stanislav Secrieru  ,
 7. Cel mai informat blogger
 Jos comunismul  , koinonia , NERWOUS  , Tatar Iulian  , 
8. Cel mai simpatic blogger/bloggeriţă
Flavius Ciubotaru  ,
 9. Cel mai bun blog al unui ziarist
   Ovidiu Hila,  George Chirica  , Cosmin Bleoca, George Ichim  , Iulian Maxim  , Mihai Firica  , Bogdan Niculescu  , Dan Gheorghe  
10. Cel mai bun blog de discuţii/dezbateri
      Codrin Scutaru 
11. Cel mai bun blog vizual (foto, grafică)
12. Cel mai bun blog de sport
13. Cel mai bun blog de muzică
 Re-desk-opera  
14. Cel mai combativ blog
     Andi Ciudoescu  , Rafael Udriste  , Costi Balan  , sinvlex  , Mihaela Petrescu  , 
 15. Cel mai activ blogger
Romania obiectiva  , Odorica  , 
16. Cel mai bun pamfletar dintre bloggeri
Tudi 
17. Blogul pasiunii (profesiune, hobby). Aici vor intra blogurile culinare, de modă, de design, grădină, cîini-pisici, călătorii, colecţii. Desigur, juriul va putea să acorde mai multe premii, dacă va fi cazul.
   Alibus , Razvan Ionescu , mirolara  , printre fluturi  , Mihaizzz  , The Art Of Living  , ZaffCat ,
18. Premiul de popularitate
marada 
******Multumesc tuturor celor care m-ati citit anul trecut, un schimb reciproc avantajos, sper. 

 
Comentariile la blogul meu  http://Singurafelina.blogspot.com/ au fost pe  27 ian. la Infama Vinditta si pe 28 ian. la Ciorna de "rahat". 
Nu am studiat lista poate mai sint si alte persoane  chiar dupa acest blog.Eu numai pe dl.Ionel Muscalu l-am vazut la,  cel mai bun blog politic/economic.
Domnule Cornelius, salut  revenirea dvs. pe acest blog.  Nu am gasit nici o caricatura haioasa pentru banc. Am pus videoclipul fara legatura cu bancul , ca mi-a placut mie. 
Nu am reusit sa pun acest comentariu la rubrica comentarii ca este foarte lung. Scuze. Va doresc o saptamina frumoasa. Odorica

4 comentarii:

  1. Sunteţi REMARCABILĂ ! Vă Mulţumesc !
    Acum mi-am adus aminte: chiar şi eu AM FĂCUT "reclamă" pe două bloguri personale. Deci, despre această "LEAPŞA" este vorba !
    Sunt cu nervii ... SUB pământ, din cauză că nu mi-am recuperat fetiţa ! Au trecut mai mult de 5 luni de la moartea soţiei şi de la reţinerea ÎN FORŢĂ a fetiţei mele ! Sunt complet bulversat, NU ŞTIU când o să-mi revin ... la "normal". Probabil, trebuie să mi-l redefinesc ! Singura "legătură cu normalul" ... a fost AICI, în Virtual !

    Vă Mulţumesc din Suflet, pentru GRIJA DEOSEBITĂ ... de a nu mă exclude ... de la COMUNICARE !
    Când aveţi drum prin Bucureşti, vreau neapărat să ne întâlnim. Eu ÎNCĂ lucrez ca pictor-executant, în cadrul Atelierelor Teatrului Nottara, Bucureşti. Atelierele sunt pe Str. Avrig Nr. 1, lângă Primăria Sector 2, Parcul OBOR !

    Vă Iubesc pe toţi !
    ~
    Cornelius, :)

    PS: ... Tinerii merită TOT Respectul şi Ajutorul nostru, căci ei SUNT ultima ŞANSĂ, pentru întreaga Omenire ! ... ~,

    RăspundețiȘtergere
  2. Ar trebui nominalizat şi 100 Ro, dar, eu NU mă pot concentra pentru NOMINALIZĂRI !
    Am promis că voi face totuşi câteva, NU pe toate "categoriile" ... şi, desigur, DOAR dintre Blogurile ... de care îmi voi aduce aminte ! Toate sunt frumoase, necesare, utile, atât autorilor, cât şi cititorilor !
    Ideea ESTE să NE DEFINIM Valorile, SĂ NI LE Precizăm, Să ni le "asumăm" ca MODELE !
    Sunt foarte multe Bloguri BUNE şi poate ar fi trebuit completat la "Categorii":
    Religie,
    Domenii Ezoterice,
    Filosofie,
    NLP, sau "formare umană",
    TEHNICE,
    şi câte altele ...
    ~
    Cornelius, :)

    PS: ... poate nu-i târziu de LANSAT ... O Şcoală ROMÂNEASCĂ de Bloggeraj de CALITATE !!! Lecţii gratuite Online, despre "secretele ... tehnice", până la NORME de Comportament Civilizat în Spaţiul Virtual ! (desigur VISEZ !)
    ... acum FUG la servici ! pa! pa! pa! ... :)
    ~,

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamnă Odorica ! Staţi liniştită !
    Când "critic" ... eu, de fapt ... MĂ Critic !
    Iar comentariul meu A INCLUS şi textul, chiar dacă referire am făcut, mai mult, la Videoclip.
    Dar mai ales, ca TOATE comentariile mele ... AU INCLUS ... o bucăţică din mine !
    ~
    SLAVĂ lui Dumnezeu !
    ~
    Cornelius, :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Domnule Cornelius nu stiu prea multe despre aceste nominalizari, am fost doar anuntata. Cred ca cuprinde si 100 ro. Eu vreau sa nominalizez pe cineva dar, ma voi interesa cum. Calc. defect si nu pot. O saptamina buna,
    Odorica

    RăspundețiȘtergere