Avem...

Romania este o tara frumoasa, plina de nebuni. Si la altii e cam la fel, singura diferenta e ca la noi, nebunii sunt despteti. Asta e problema grava. Multa lume se intreaba si acum de ce au reusit americanii sa fie cei mai ciumegi, desi este bine stiut faptul ca sunt o natie plina de prosti. Pai tocmai d-aia, pentru ca cei de sus au stiut cum sa-i controleze pe prosti. La noi insa, peste tot e plin de destepti. In guvern, in popor, in justitie, in politie, in piata... pe ste tot. Toti cred ca-s cei mai cei, toti au idei, toti stiu ce-i de facut, dar nimeni nu se gandeste ca, daca vrea sa faca ceva, tre' sa puna osul la treaba. Dar nu, noi stim ce-avem de facut... mi-e scarba!

Avem peste tot tampiti care isi pierd viata pe net, injurandu-l pe Baselu si pe guverrnanti, spunand fel de fel de tampenii si porcarii, desi ar putea sa-si petreaca timpul in scopuri utile.

Avem televiziuni care propaga doar tampenii celor ce-si arunca ochii asupra programelor lor, desi, poporu' ar putea sa fie nevoit sa vada si altceva. Avem televiziuni de stiri care nu fac nimic bun, doar improscand cu noroi aiurea in tramvai, doar de dragul ratingului.

Avem alesi pe care noi i-am trimis in parlamentul european si care, ne fac de ras. Fie cu succesuri, fie cu circ de om tampit. Apare omu' la televizor, abereaza la greu, abundand de ipocrizie, nesimtire si lipsa de respect fata de institutiile statului si mai ales fata de popor, desi, toata lumea a putut vedea exact contrariul a ceea ce afirma. Vadim ar trebui internat intr-un sanatoriu!

Avem si unguri care habar n-au sa vorbeasca corect romaneste, dar de fiecare data se gudura pe langa cei care sunt la putere, indiferent de culoarea lor politica. Ce-ar fi sa ne lase sa ne gestionam noi romanii tara noastra si sa-si mute domiciliul in scarba aia de Ungarie?

Avem, avem, avem... o sa am si eu tampiti care vor critica ce-am scris eu mai sus, mergand pe ideea ca spun tampenii, ca nu stiu ce spun, ca sunt pro mafiotii din fruntea tarii, sau cine-stie-ce alte rahaturi d-astea. Ma pis (ce, daca Bendeac are voie s-o spuna la un post de televiziune national, eu de ce sa n-o spun pe un blog?), nu-mi pasa ce crezi!

Avem tara pe care o avem si ne batem joc de ea, ne cacam in ea... ca prostii... dar noi suntem destepti... Mi-e scarba!

2 comentarii:

  1. sacalii au inceput sa se agite si ii pun pe cei din haita sa se agite ca niste turbati ... se si vede dupa natura comentariilor ... romanii adevarati ar cere pe forumuri impozitarea dura a averilor ... dar forumurile sant pline si de fiinte dresate sa se agite ca niste SCHIZOFRENICI fara Solutii CREDIBILE !

    RăspundețiȘtergere