Ciorna "de rahat" S-a vrut a fi un PA ..........

Daca m-ar intreba cineva cum vad eu situatia politica din tara, i-as raspunde ca  acesta situatie politica o vad ca PE UN HIRDAU DE RAHAT,  plin cu zeama murdara si urit  mirositoare care  are la suprafata, cite un mot de rahat. Acestia SINT ASAZISII LIDERI  POLITICI si de o parte si de alta a esicherului politic, caci nici cu opozitia nu-mi este rusine.  Imi e rusine cind vad pe liderii opozitiei ca pe niste copii retardati mintal. Atit V.Ponta cit si C.Antonescu apar  bine dispusi, ca intr-o emisiune de divertisment. Sint amuzanti nevoie mare si spun mereu cuvintele (Ponta mai ales) "ne vom bate, ma voi bate", pina la saturatie. Apoi spun  ca la alegerile viitoare ce vor veni in 2012,  vor face si vor drege. Dar mai mult de atit,  imaginea unei  victorii electorale ipotetice, nimic. Numai disvertisment si buna dispozitie.  Au dreptate cei ce spun,  ca sint marionete impinse de putere inainte, pentru a compromite opozitia. Imi este rusine de rusinea lor. De aceea vad   hirdaul politicii plin cu zeama de rahat, in care plutesc citeva bucati de rahat, ce reprezinta si puterea si opozitia. Asta pina cind  bucatelele de rahat, se vor topii in malaxorul timpului si va rezulta o pasta consistenta. Si noi in acest timp si dupa aceea ce facem? Noi toti cei multi si amariti adica poporul(populatia). Ne vom hrani mereu la infinit din acest hirhau? Voi continua.
http://odorica.blogspot.com/
foto: http://baricada.wordpress.com/

2 comentarii:

  1. Sper eu să nu continui!


    Şi, chiar nu se putea dacă nu puneai poza de două ori?

    RăspundețiȘtergere
  2. Dupa o saptamina, cind nu am avut acces la bloguri, m-am uitat in urma de unde nu am mai citit. Sincer va spun ca, acum mi-am conturat preferinta in aceasta privinta si revazind dorinta domnilor administratori ai acestui blog, cred ca a da o turnura vesela, de pamflet, tineresti, mai cu nerv, macar unor articole, ar fi de bun augur. Sincer va spun, am simtit ca, parca am intrat intr-un blog UTC-ist, parca publicistii prea fac frumos. Eu am niste pamflete in minte mai fara perdea, incit numai cind ma gindesc, rid in hohote. Ma intreb ce ar zice cititorii de aici, care stiu ce le poate pielea unora de ambele sexe si mai maturi, dar le place stilul neajutorat. Asta simt eu, este parerea mea si nu abdic de la ea, nici sub amenintarea pistolului.
    Va imbratisez si va sarut cu drag,
    Odorica

    RăspundețiȘtergere