PRO REFORMĂ ...

Lipsită de modestie , vin cu nişte idei geniale în sprijinul reformei preşedintelui-premier Băsescu...pentru a salva ţara făra a ucide poporul!
-Noi pensionarii să facem ceva abateri, tip infracţiuni, vom trăi mai bine în puşcării!
-Dacă nu avem puterea sau etica nu ne permite, atunci să ne internăm în azilele statului, că să trăim BINE!
După cum sunt eu informată, acestor tipuri de persoane, statul le alocă aproximativ 2000 RON pe lună perecum şi copiilor preluaţi de stat de la părinţii decăzuţi din drepturile parentale.
-Mămicilor, dacă preşedintele vă taie banii de pempărşi, eu vă dau soluţia:
tăiaţi ismenele flauşate ale soţilor (tăticii copiilor) sau chiar ale bunicilor şi faceţi scutece!
Nu vă va costa nimic iar bumbacul este mult mai sănătos pentru pielea fină a copilaşilor!
-Ideea genială care mi-a venit în minte este să duceţi cadou ultimul pempers, plin de... la Cotroceni şi să-l returnaţi preşedintelui!

Acum nu la iarnă, ca să-l trezească parfumul la REALITATEA ÎN CARE TRĂIM!

Aceste idei îl vor ajuta pe domnul Băsescu să scoată ţara din criză,
să salveze GUVERNUL său preferat,
să-şi scutească bogaţii din găştile de "băieţi şmecheri" de eforturi financiare,
poate să salveze chiar Europa din criza aceasta... nestăvilită de cei care au provocat-o!
PS:
dacă nouă după munca de o viaţă, ne taie din pensiile de 100-200 euro, ştiţi cât le dă statul român emigranţilor care poposesc la noi? Spuneţi-mi şi mie, până nu dau pensia la stat şi nu mă mut la azil!

5 comentarii:

  1. Mariana draga,

    Daca ei o bidinea si o galeata cu vopsea nu-ti trebuie decat un singur cuvant sa scrii pe sediul Guvernului: HUOOOOOO!!!

    E-adevarat ca nu poti realiza ceea ce visezi, sa stai in puscarie, caci mai mult decat o amenda ca ai murdarit un perete nu poa' sa-ti dea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dane,
    sunt prea departe de Guvern...
    Păcat că nu mă ştiu la caricaturi...
    Cu azilu' şi puşcăria am scris doar aşa imaginându-mi cum râde Băse, satisfăcut HĂ, HĂ ,HĂ ...că parcă i-a cam trecut râsu' de-o vreme...

    RăspundețiȘtergere
  3. depinde de celula pe care ti-o alegi.daca vrei una cu plasma si telefon mobil,nu-i suficienta o galeata de vopsea si o pensula.incearca sa mai pui un rand de borduri,poate ai mai mult noroc.pardon asa se ajunge in parlament nu la puscarie.

    RăspundețiȘtergere
  4. Silvana,
    Moahahahahaaaa... :))
    Asta a fost de 10!

    RăspundețiȘtergere
  5. Hă, hă, hă,...
    azi a hăhăit un pic.
    Crede că ne păcăleşte, dacă a zis că vor căuta soluţii să crească pensiile la loc, de la... "anul şi la mulţi ani"...o fi vrut să zică!

    RăspundețiȘtergere