:: Toma Caragiu, vecinul nostru drag(1925-1977)

Titlu: Toma Caragiu, vecinul nostru drag(1925-1977)
Autor:: Odorica Ion
Poza: toma caragiu.jpg
Articol: Foto Toma Caragiu.
Din cele 3 sotii ale lui Toma Caragiu, pe internet nu este trecuta decit Elena cea care stiu din sursa sigura, ca in timpul cutremurului cind el a murit, ea era la Sinaia cu ama..tul si catelul, am zis si catelul, nu catelul amant. Stiu ca el a suferit foarte mult din cauza acestor obiceiuri. Dar voiam sa spun ca statea in casa cu etaj, pe Rudului colt cu Jupiter unde era scoala noastra, si mergea zilnic aproape spre str. Caliman fosta Ion Bob. Noi fetele cind eram la clasa in recreatie ii vedeam la brat si cind eram pe strada treceam pe trotuarul unde erau ei(el si a doua sotiem Maria Bichman pe care eu o luam mereu de baza, abia acum citiva ani am aflat ca la inselat pe Tona la 2 sapt.de la casatorie) si le spuneam respectuos "sarut mina " la amindoi. Aflasem de la prof. de sport, de la colege fete de ofiteri care frecventau Teatrul si de la vecini ca era directorul Teatrului din Ploiesti. Si profesorul de sport era casatorit tot cu o actrita de la teatrul din Ploiesti.Sot!
ia lui de atunci, Maria Bichman de care apoi a divortat si a plecat de la Ploiesti in l965, se indragostise de Elena (dupa ce plecase din casa lui si se mutase intr-o camaruta la teatrul din Ploiesti)Nu este asa ca v-ati incurcat si dvs. in neveste ? Dar eu cu greu ies din increngatura asta. El era cam urit, dar ea a doua, Elena Bichman, era o creola cu parul pina la umeri, iar cel mai mult ne placea noua fetelor, ca avea parul grizonat, un fir negru si unul alb. Eu asa stiu, ca erau domnul si doamna Caragiu si mergeau tinindu-se de brat. Nu i-am vazut niciodata cu masina, poate nu aveau. Apoi dupa ce a plecat la Bucuresti, am vazut ca apare cu alta doamna, E.sotia lui. Cred ca a lasat-o( v-am spus ca nu stiam ca il insela la vremea aceea) pentru aceasta care se zicea ca nu are talent si avea figura ca din filmele mute. O vedeti pe internet. In concluzie au fost 3 Maria Bondar, Elena Bichman si Elena Catargiu. Asta e de baza 3.
Tot la noi pe Rudului pe str. Sapunari a stat si fam. Crismaru, baiatul lor fiind actorul Damian Crismaru si nora lor fiind actrita Carmen Stanescu. Dar eu nu am apucat sa-i vad bine si au spus vecinii ca nora a zis, ca ii ia la Bucuresti pe socrii caci, ii este rusine cu socrii in tiganie la Ploiesti(La noi la Pompieri, inseamna ca era satra curata). Lumea a fost ofensata caci str. de care am spus e pe Rudului aproape de centru, Biserica Sfintii Imparati era o zona veche si aprape centrala. Daca si acolo mai este tiganie? Dar important este ca au stat cu totii la Bucuresti si s-au inteles bine si am vazut ca si acum joaca amindoi in spectacole de teatru in toata tara.

Fata lui Toma, Maria(se zice ca a fost infiata?) despre Toma Caragiu:
Si ca om cum era?

- Un bun inotator, stiu din povestirile mamei. Un mare pescar si un mare fricos. Daca-i aratai un soricel, lesina. Era un ateu convins. Parintii mei erau prieteni cu parintele Galeriu. Mama si parintele incercau sa-l convinga sa creada in Dumnezeu, dar nu aveau spor. Totusi, de fiecare data cind intra in scena, tata isi facea cruce. Cum se explica asta, nu stiu… Mama, in schimb era foarte credincioasa. Dar nu hobotnica, ci documentata. N-a reusit sa-l 'converteasca'. Noi am zis asa: de fapt, daca ar fi stat cu noi, ar fi trait si daca ar fi crezut in Dumnezeu, poate ar fi avut o alta soarta. Eu am convingerea ca el a murit exact asa cum i-a fost frica. Ce ar fi facut el, daca prindea Revolutia, oare?


Regrete, regrete, regrete !!!

Toma Caragiu, vecinul nostru drag(1925-1977)aroman nascut in Grecia in regiunea Epir.A stat pe str Rudului 144.Prima sotie actita Maria Bondar div.1962
A doua sotie pe care am cunoscut-o in calitate de vecina Elena Bichman, casatorita cu Toma in 1963 fiind divortata de dramaturgul Paul Ioachim .
A treia, Elena Caragiu casatoriti in 1965.

Sa stiti ca si eu m-am documentat(incurcasem nevestele, caci de amante nici nu mai tin socoteala) caci, Toma Caragiu a avut 3 neveste si a fost suparat mereu pentru ca era inselat mai ales de a 2 si a 3. Pe prima a facut-o sa sufere deoarece acolo, la Teatrul din Ploiesti care ii poarta numele acum, erau multe actrite si el era un barbat care nu refuza niciodata femeile cu vino-incoa.
Capul sus, pieptul inainte !!! papapa
Scuzati-ma ca m-am bilbiit, stiti ca eu incurc sotiile cu amantele dar, de data asta m-am ferit ca de dracu sa nu o zbircesc iar(nu puteam sa-i fac asa ceva lui Toma).Continuarea vedeti la,
http:dariaion.blogspot.com/

Visitor Ip: 85.186.214.25

2 comentarii:

  1. Asa ester a avut 3 sotii oficiale,ultima Elena a fost cea mai scirba,umbla cu amantii (student la IATC) .de aceia au boicotat-o actorii si a plecat din nteatru cu coada intre picioare.

    RăspundețiȘtergere