Amintiri de la bac

Amintiri de la bac

Autor:: anelises

A trecut ceva timp de atunci.Tin minte cat de tare am tocit pentru bac,in fiecare seara ma inchideam in camera mea cu lumina de la o lampa veche primita in dar de la un om care acum imi este inger de acolo de sus de unde e.

In fiecare seara pe la 12 -1 noaptea il auzeam pe bunicul meu cum umbla pe balcon pana in dreptul camerei mele si il auzeam cum suspina iar a doua zi le spunea alor mei cat de constiincioasa sunt eu si cat de mult invat pana seara tarziu.Stiu ca era mandru de mine, pacat ca nu am stiut sa apreciez asta la timp.

Stiam toate comentariile pentru limba romana, la bac am avut mare noroc, mi-a picat ceea ce mi-a placut- Alexandru Lapusneanu. De fapt tre sa recunosc, stiam numarul biletului unde era nenea Lapusneanu asa ca ce mi-am zis, hai sa trag biletul cel mai aproape de capat.

Vara isi facuse simtita prezenta asa ca drumul de acasa pana la liceul unde am dat bac -ul, din pacate nu am dat bac -ul in liceul meu asa ca drumul a fost dublu de parcurs. Tin minte ca dupa o proba, ne indreptam mai multi catre casele noastrea si ne-am urcat intr-un tramvai si tot stateam noi si asteptam, eram toti rupti de caldura si stres si toate alea, si tot asteptam si asteptam degeaba pentru ca nu mai avea curent tramvaiul ! Cat de tare sa se intample asta in momente de genul asta?

Cel mai tare imi amintesc de persoana pe care am avut-o alaturi. M-a insotit in fiecare zi si ma astepta in curtea scolii. A fost foarte important pentru mine sa stiu ca nu sunt singura. De fapt asta e cel mai important...in momentele de genul asta, importante pentru noi, sunt oamenii pe care-i avem langa noi.
Va urez muuulta bafta copii la bac! Nu va stresati prea mult si fiti increzatori in voi !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu