:: Nu-mi spune

Titlu: Nu-mi spune
Autor:: Andrei Ghiorghe Http://anndrei.ro
Poza: nu-mispune-anndrei.ro_1-300x213.jpg
Articol: Hei, nu-mi spune ca viata te-a dezamagit pentru ca eu voi vrea atunci ca sa te amagesc si nu imi spune cat de singura te simti pentru ca voi deveni acela care va vrea sa te obsedeze pana in mormant. Nu-mi spune fiinta delicata ca esti trista pentru ca eu voi incerca cumva sa te inveselesc. Nu imi spune ca plangi pentru ca eu voi vrea sa gust fiecare lacrima de pe obrazul tau si sarutandu-l sa simt amarul ce-ti apasa dur pe sufletul tau mic. Nu-mi spune cat te doare pentru ca nu stiu ca sa alin, dar ma voi stradui sa mangai si cred ca-ti va placea. Nu-mi spune, dar nu imi spune niciodata ca te simti goala findca voi vrea ca eu cu tot ceea ce sunt sa te umplu, si sa patrund adanc intre pulpele tale, in sanii tai in buzele tale in fundul tau obraznic, in mintea si-n simtirile tale, in creierul si in inima ta, in fiecare vena, fiecare organ, fiecare celula a trupului tau, sa fii plina de mine si implinta de ceea ce vom deveni. Nu-mi spune asadar ca te simti mica pen!
tru ca eu te voi urca pe un piedestal. Nu-mi spune ca te simti neinsemnta si nu ma face sa las semne in toate lumea care sa aminteasca de prezenta ta.

Nu-mi spune ca ai suferit pentru ca voi vrea sa iti ofer placere, nu-mi spune ca esti parasita pentru ca voi incerca sa te gasesc, nu-mi spune ca ai multe prbleme ca ecuatie voi fi pentru finalul lor. Nu-mi spune c-ai defecte pentru ca nu le voi vedea. Nu-mi spune ca esti plictisita pentru ca voi fi constrans sa te alerg pe mari si prin multi, si catarari sa fac apoi pe multele lui Venus si pe sanii tai. Nu-mi spune ca nu ai noroc sau sansa sau destin pentru ca-ti voi lucra destinul cu mistria cladind un templu pentru sansa ta. Nu-mi spune ca lumea e nedreapta pentru ca nici eu nu o pot indrepta, dar pot sa iti arat unde-i sunt curbele frumoase si line pe care sa poti sa te joci. Nu-mi spune ca viata e scurta pentru ca te voi parasi si vei simi clipa de suferinta lunga cat un infinit. Nu apleca in suferinta privirea ta blanda si priveste cerul si cere-I, pentru ca-ti va da! restul pe http://anndrei.ro

Visitor Ip: 92.55.138.148

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu