:: Lumea lui Anndrei

Titlu: Lumea lui Anndrei
Autor:: Andrei Ghiorghe Http://anndrei.ro
Poza: eeeeeeeee-300x285.jpg
Articol: Am creat candva o lume pentru tine. Cu flori si palate si rochii si tablouri. Cu camere multe in aripa zidita pentru tine cu ziduri roz, sau grena, sau mov, multe pentru oricare din starile tale. Spiridusi cuminti ingrijesc gazonul si florile, iar zane au pregatite buchete de flori care sa fie la o intindere de mana distanta de mine pentru atunci cand va trebui sa te surprind. Fluturi spioni ma tin la curent permanent cu ceea ce faci iar eu astept in jilt apropierea ta de mine. Tu stii ca sunt aici si te astept si uneori te apropii de gard in visele tale de noapte dar ziua le uiti si te intorci in lumea lor cea rea si plina de ura. Nu ma doresti atat de mult cat doresti lumea aia care te drogheaza cu suferinta. Daca ai face-o ai lasa tot si ai veni la mine. Ai sari gardul si ai ramane aici. Vino singura, asa cum esti. Nu iti va trebui nici o diploma, nici bani, nici telefonul , nici laptopul, nici rujul, nici agrafa, nici pantofii, pijamale si nici periuta de din!
ti.

Dar tu stai in lumea ta in care timpul se masoara in riduri. Cand vei imbarani iti vei aduce aminte de lumea asta dar nu vei mai avea puterea sa ajungi la ea.

O da, stiu , stiu ca tu ai vrut dar nu am fost acolo sa deschid si ai strigat dar nimeni nu a fost ca sa deschida. Sari gardul iubito ! Pentru ca in lumea mea nu sunt porti. Pentru ca porci vor intra si vor incepe cu ratul lor sa strice. Am aruncat deja in spam cativa care au reusit sa vina miseleste aici, in lumea asta pe care eu am construito numai pentru tine. Te uiti in jur, ma auzi si nu stii cu cine vorbesc. Refuzi sa crezi ca eu vorbesc deja cu tine. Ridica privirea iubito si uita-te-n oglinda. Te vezi in rochia de bal?, te vezi dansand in seara in care te sarbatorim pe tine? Vezi lume multa purtandu-se cu tine ca si cand te-ar cunoaste de multi ani? Zambeste-le discret si vino la mine in brate. Toti te cunosc pentru ca au complotat impreuna cu mine sa te facem sa ajungi aici. Lasa regretele de-o parte si uita lumea aia rea in care ai crescut. Acum esti aici si eu voi avea grja de tine.

Ce ai chef sa faci in lumea mea iubito ?

Visitor Ip: 92.55.138.148

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu