Student la arte(intarziat la licenta)

Cum merge cu licenta?
Am auzit intrebarea asta azi. Si ieri. Si duminica. In fiecare zi, fiecare conversatie incepe sau ajunge la asta: Licenta.
Ieri m-am intalnit cu X si X nu m-a mai vazut de vreun an si undeva dupa "Vaaai, Livia ce mai faci?! Era sa nu te recunosc!Cum mai merge?" a aparut inevitabila licenta.
Fac bine, lucrez.
Si fiecare ins in parte are sfaturi sau se ofera sa ajute. Ceea ce e ok, chiar foarte bine, doar ca ajutorul asta vine imediat dupa ce rezolvi o problema.
Azi ce zi e? Miercuri? Aha. Am inceput sa uit... Ieri m-am copt in cuptor de la 8am. 8am nu e ora de activitate pentru mine, atunci dorm. Eh, dar ieri la 8 eram acolo, langa cuptorul de 800 grade. Ca sa ma racoresc, am iesit in curte, in plin soare.
Azi am castigat un pariu cu sticlarii. Am venit la 7:45 cu ochii cat cepele, visand la o cafea cu lapte. Totusi, dimineata e racoare, incep sa cred ca merita sa schimbi orarul pentru asta.
Pana la 10 m-am copt. Pana la 11 am terminat prima parte a zilei. Power nap 2 ore si inapoi la treaba. Pana la 6 trebuie sa ajung la Mosilor, inapoi la facultate, apoi la atelierul de metal si cu putin noroc, la cumparaturi. De tevi si suruburi.
Maine imi bat capul cu ce-a de-a doua mare intrebare a studentilor din anul 3: Cum imi duc lucrarea la Curtea Veche?

App, Curtea Veche devine pentru cateva zile atelier sau galerie. Studentii de la CSM expun lucrarile de licenta si master. Cautati un cub format din alte cuburi, tepuse de sticla, placute gravate, globuri ca niste planete(gravate si sablate), instrumente muzicale interpretate si undeva un loc gol . Astia suntem cativa din CSM, sticlarii din ultimul an, licenta. Locul gol e al meu, eu ajung abia vineri...cu micul meu vierme de sticla.
Ah, si nu uitati: e multa munca in spate. Sunt nopti albe, maini arse, nervi, idei, incapatanare, tensiune si de ce nu, ambitie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu