Riders on the storm...

Pentru ca inca nu am timpul necesar pentru a trece pe aici atat de des pe cat mi-as dori si pentru a interactiona cu voi asa cum o faceam altadata(cel putin pentru moment, mai e putin, Doamne Ajuta), pot macar sa va mai salut si sa va mai las cate o melodie sugestiva care sa mai afirme starea mea de spirit din "timpul liber"(si pun ghilimelele pentru ca nu stiu cata identitate personala mai are expresia:D...vorba ceea..."las' ca n-om muri noi de atat, trebuia sa vina si asta o data si o data"). Asa, revenim...nu imi place sa ma plang, pot spune ca este chiar un mod destul de negativist de a privi problema...plus ca, acum, fie ca imi place sau nu sa recunosc, sunt destul de activ, chiar daca nu 100% asa cum mi-as dori eu...noroc ca mai exista si "portite de scapare" intre lucrurile ce necesita timp ocupat si lucrurile care ne plac si pe care le facem in timpul liber:)...pacat ca nu putem gasi mereu o egalitate intre cele 2...dar unde ar mai fi farmecul ?


Asa...lasam filozofiile pentru alte dati cand o sa fiu in special pe acest domeniu...momentan, vreau sa va las o melodie, zic eu frumoasa, cu rezonanta a starii de spirit...de acum si de altadata:).


Enjoy si ne mai citim, sper eu, cat de curand:)...o zi frumoasa !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu