Legea atractiei - Secretul

Legea atractiei - Secretul

Legea atractiei, sau Secretul cum mai este numit este cea mai frumoasa lege din univers, care ne inconjoara pe toti, in fiecare clipa. Unii au invatat sa se foloseasca de ea, altii poti fi ajutati sa o accepte si sa se foloseasca de ea in scop propriu.


Este extraordinar cum fiecare zi din viata mea se face mai buna, mai frumoasa, mai calma, mai bogata, mai productiva, doar prin puterea gandurilor pe care le am.

Am experiente superbe zilnic, si tot ce imi doresc se intampla in cel mai scurt timp, aproape instantaneu uneori, alteori mai tarziu, dar se intampla de fiecare data, cu singura precizare ca uneori se intampla mai mult decat imi doresc, si primesc mai mult chiar decat ma asteptam.


Succes si asteptam intrebarile voastre, pentru cei curiosi sa experimenteze si apoi sa traiasca dupa aceasta lege in fiecare zi - de ce spun asta pentru ca devii dependent, cand vezi cate poti face doar cu gandul.

Un comentariu: