Cultura Maya

Luni, 12 aprilie, in Aula Facultatii de Drept, incepand cu orele 19, a avut loc conferinta intitulata - “Mayasii- ctitori ai umanitatii”.
Ca o gura casca ce sunt si o curioasa, dornica de a asimila cat mai multe – daca s-ar inventa injectia de cultura pe diverse domenii: arta, literatura, stiinte etc., m-as oferi voluntary pentru a o testa – am ajuns acolo. Primisem invitaia de la un coleg – om preocupat de dezvoltarea sa personala – la unul din cursurile pe care le-am practicat, asa ca, nu puteam rata. Macar sa stiu si eu cu ce se mananca.
Din ce am notat acolo, va ofer si dvs. cititorilor blogului meu….
“Antropologia actual cunoaste 30% din limbajul Maya. Cultura Maya a iesit la suprafata datorita oamenilor ce au crezut in legende.
MA- YA = PUTIN ALES
Mayasii au fost popoare ce au calatorit foarte mult, nu au stat numai in Mexic.
Piramidele de pe teritoriile maya, sunt mai vechi decat cele din Egipt si Cambodgia.
O alta constructie impresionanta este “Templul celor 1000 de razboinici”. Mayasii nu au avut armata. Acest monument reprezinta luptele impotriva invidiei, lenei, orgoliului, este dedicate persoanelor care luptau cu ei insasi/insusi, ca sa ajunga sa nu mai greseasca niciodata (imi vine sa strig, sa urlu: “unde sunteti voi mayasilor sa vedeti vremurile de azi!”). Templul este pazit de doi serpi imensi.
Simbolurile existent inca din acele vremuri: crucea; zvastica; steaua lui Solomon; sarpele ( are doua fete: una buna, alta rea; sarpe bicefal; este simbolul industriei farmaceutice- al sanatatii; sarpele este o forta a naturii; un om veritabil trebuia inghitit de sarpele pozitiv).
Persoanele care au creat cultura mayasa stiau multa psihologie (psiho- suflet; logos – stiinta).
Mayasii erau regi ai naturii, ii cunaosteau secretele si le foloseau in favoarea lor. Azi, omul a devenit victma a naturii (tsunami; incendii; alunecari de teren etc.).
Stiinta gnostica a demonstrate ca mayasilor inteligenti, divinitatea le-a daruit anumite capacitati – corpul uman putea pluti si putea vizita a 4-a dimensiune).”
Ajunsa acasa, am gasit in colectia mea de reviste – diverse – un numar din “National Geographic” care avea pe coperta – Maya, cresterea si descresterea unei mari civilizatii” (imm..imi spun in barba… nimic nu e intamplator).
Pentru cei interesati de cursuri pentru autocunoastere, va las date de contact:
AGEAC: Asociatia Gnostica de Studii Antropolgice si Culturale
e-mail:
vopusbucuresti2@yahoo.com
Telefon: 0723 280 167
www.ageac.org/ro/ageac_ro/
www.vopus.org/ro/
Zile cu energie maxima si inspiratie si inteligenta!
Sa va fie de folos…

7 comentarii:

  1. Romani … PRUDENTA …. am zis de legile FEMOSAN si avioane de unde credeti ca am intuit???? atentie ca tradatorii romani vor sa ne puna pe chituci ..... vor face diversiuni cu psihopati si homosexuali .........

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce sa inteleg de aici, caci pe mine nu ma duce capul?

    RăspundețiȘtergere
  3. cauta si vei gasi..... PRUDENTA .........

    RăspundețiȘtergere
  4. Mayasii nu au ctitorit decat piramide. Cat despre umanismul lor.... am mari indoieli. Pana si naziztii foloseau un "gaz uman" pentru exterminare. Nu cred ca era prea placut sa fi trimis cu mesaje la Kukulcan iar inima sa-ti ramana in mana preotului.

    Daca incerci sa dezvolti tema articolul poate deveni interesant de dezbatut.

    RăspundețiȘtergere
  5. legile FEMOSAN - fidelitate extaz masaj omenie sfintenie altruism natural - Dumnezeu nu doarme .

    RăspundețiȘtergere