Începeți săptămâna cu gânduri bune!


Folosiţi întotdeauna numai cuvinte si expresii pozitive, în timp ce ganditi şi în timp ce vorbiti. In loc de "nu pot", folositi: "este posibil", "se poate face" etc

- Permiteţi ca in constiinta voastra sa isi faca loc doar sentimentele de incredere, putere, fericire şi succes.

- Încercaţi să ignorati gandurile negative. Refuzati să credeti in astfel de gânduri, şi substituiti- le cu gândurile constructive, pozitive.

- Înainte de a începe orice plan sau acţiune, să "vizualizati" clar în minte rezultatul acestui demers. Dacă il "vizualizati" cu incredere, veţi fi incantati de rezultate.

- Vizionaţi filme, cititi carti care va fac sa va simtiti fericiti.

- Minimalizati cantitatea de stiri / ziare.

- Asociaţi-vă cu oameni care gandesc pozitiv.

- Întotdeauna plimbati-va cu spatele drept. Acest lucru va întări încrederea in voi şi in forţa interioară.

- Plimbarea, înotul, alte activităţi fizice alunga starile depresive.

sursa foto aici

16 comentarii:

  1. Dragă Cora, eu am să încep săptămâna cu gânduri bune!
    Toate gândurile mele rele am să le trimit guvernanţilor !

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte bune sfaturile:)...multumesc si o seara frumoasa Cora:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mariana, guvernantilor numai de bine! Doar sunt alesii nostri!

    RăspundețiȘtergere
  4. Rapperu, o saptamana minunata si insorita sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  5. WOW Cora,chiar ma bucur ca intelegi si tu "Secretul" :) foarte bine ai scris.Ar mai fi de adaugat,ca a fi realist este cea mai mare prostie.Daca esti realist,vezi si te gandesti doar la lucrurile care sunt in viata ta,si astfel atragi doar acele lucruri.De aceea majoritatea oamenilor traiesc in aceea rutina de care nu pot scapa,circumstantele negative se repeta in viata lor zi de zi.Pentru ca ei sunt realisti,si vad doar luc rurile care sunt.Nu vad lucrurile pozitive care ar putea fi in viata lor.Eu de cand am inteles "Secretul",am observat o schimbare colosala in viata mea,atat pe plan financiar,cat si pe plan spiritual.Zi de zi intalnesc oameni deosebiti,mi se intampla evenimente miraculoase,iar la partea financiara nici nu am cuvinte.Castig de 2-3 ori mai mult decat inainte.Dureaza mult pana intelegi ca circumstantele unui om nu sunt altceva decat o reflexie a gandurilor sale,sunt doar o expresie al interiorului lui.Dar dupa ce ai inteles acest lucru,nu vei mai fi ceea ce ai fost.Te vei schimba pentru intotdeauna.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cora,eu cred ca vei ajunge departe.As dori sa tinem legatura pe blog,sa iti vad evolutia,si sa ma bucur de ea.Numai bine:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Cora,
    aceia nu sunt alesii mei!
    Gandesc pozitiv pentru mine si pentru cei in situatia mea.:)
    O saptamana buna sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  8. O saptamana cu ganduri bune va doresc si eu,fara sa citesc blogul tau,am gandit la fel...a mea ci siguranta asa este,adica senina!

    RăspundețiȘtergere
  9. Bună ZIUA !
    Vă Iubesc !
    ~
    Tocmai ... am terminat "un comentariu" despre SISTEMATIZARE şi "re-gândirea" ... NUMELOR de Categorii !
    ~
    SUNT, din păcate, MULTE articole minunate ... CARE "se pierd"~Amestecate printre alte articole bune, Bune, sau BUNE !
    ~
    Pentru "tema" de aici: sunt foarte multe de completat, esenţial însă, aşa cum a precizat deja domnul "100 Ro" (haideţi să ne "semnăm" toţi cu prenumele nostru, dacă NU este deja precizat, prin pseudonim !), esenţial deci este:
    ... să înţelegem toţi "Secretul". Acest "Secret" NU poate fi înţeles, DACĂ nu este ... TRĂIT ! Şi de la "el" plecând, ... iată VIN, ca o avalanşă: Beneficiile !
    ~
    Eu adaug, deocamdată :
    ÎNVĂŢAŢI să "filtraţi" ORICE "informaţie", folosind "SCUT" (asta este "denumirea" intuită de mine ... pe care încă NU am putut s-o schimb):
    (deci) SCUT:

    "Creierul meu REŢINE NUMAI informaţiile UTILE mie, aducându-le IMEDIAT "la suprafaţă", ori de câte ori, ESTE Necesară utilizarea lor. Este VIE Voia TA, Doamne Dumnezeule !"

    Această "variantă" este "de moment", ea NU este "bătută în cuie", este "personalizată" şi VĂ PUTEŢI "adapta" alta, păstrând criteriile:

    a) "NUMAI informaţiile UTILE mie" -- ARE un "cadru" mult mai larg de "desfăşurare", ţinând CONT că Omul ESTE o fiinţă socială ! De asemenea, INCLUDE ... TOT Viitorul ! În "acest" context, este obligatorie folosirea cuvântului NUMAI !
    b) TOATE acţiunile, toate "dorinţele", toate "proiecţiile în Viitor" ... se pun la timpul Prezent !
    Orice "dorinţă" SE Consideră "ÎNDEPLINITĂ" ! "Această" (dorinţă) ESTE în Voia lui Dumnezeu, şi, se află DEJA "LA NOI", dar este în "aşteptare".
    "Manifestarea ei" (aşa cum "o înţelegem" noi, oamenii), ESTE TOT în Voia lui Dumnezeu !
    c) ATENŢIE la CUM "mobilăm ... Creierul" !
    Trebuie să învăţăm SĂ EXCLUDEM din "capul locului" ... ORICE "informaţie Malefică" !

    Exemple:
    "În ROMÂNIA se trăieşte minunat, alături de ceilalţi Oameni. Este mai bine, căci, muncesc mai mult, dăruind concetăţenilor aflaţi la nevoie ! Mulţumesc Doamne pentru tot ce ne dăruieşti, căci tot ce vine de la Tine ESTE Minunat ! Am grijă să înlătur mereu "buruienile" care mai apar în GRĂDINA MAICII DOMNULUI, căci aceasta mă împiedică să devin LENEŞ !"

    în nici un caz (ura care "mocneşte" !):

    "Acordurile cu FMI de ... ÎNDATORARE a populaţiei ....
    Recomandările U.E. în vederea obţinerii de noi tranşe DE ÎMPRUMUTURI ...
    Este "necesară" diminuarea SALARIILOR şi PENSIILOR VOASTRE, NU ale Noastre !
    Vă FURĂM PE FAŢĂ ... UN SFERT DIN VIAŢĂ !
    "Criza economică" ... ÎNCĂ nu s-a manifestat la noi ...
    Mai avem încă "domenii" unde NU S-A FALIMENTAT spre "câştigul DOAR al nostru", al celor care VĂ CONDUCEM = Cozile la TOPOR !
    etc, etc ..."

    Vă rog :
    NU doar să ÎNCETAŢI să le mai acceptaţi !
    REFUZAŢI ... SĂ LE GÂNDIŢI !
    Aceste false "probleme" NU EXISTĂ decât dacă le daţi GIR (adică, dacă LE ACCEPTAŢI ÎN VIAŢA Voastră !)
    Aceste MINCIUNI sunt ale LOR, deci, să şi le PĂSTREZE pentru "EI" !

    Eu suflec mânecile şi încep SĂ CURĂŢ de "buruieni" această Minunată GRĂDINĂ.

    Îţi mulţumesc Maica Domnului, Pururea Fecioara MARIA ! Slăvit ESTE Numele Tău !
    Îţi mulţumesc Dragul meu MÂNTUITOR, Doamne Iisuse Hristoase, FIUL lui Dumnezeu ! Îţi URMEZ pilda, Slăvit ESTE Numele Tău !
    Mulţumesc Sfintei Treimi ! Tatălui şi Fiului şi Sfântului DUH ! SLAVĂ şi Închinare !
    Mulţumesc pentru TOT, Doamne Dumnezeule ! Căci a TA ESTE : Împărăţia şi Puterea şi Slava !
    Al TĂU SUNT Doamne Dumnezeule ! Minunată ESTE Creaţia TA !
    ~
    gata la 10.05.2010.1~9:15 AM
    ~
    Cornelius,

    RăspundețiȘtergere
  10. Feri, eu nu cred ca voi ajunge departe. Eu STIU ca voi ajunge departe! Despre SECRET stiu din documentar, dar si dintr-o carte pe care ti-o recomand, despre care am mai postat cate ceva si pe blogul acesta, TEHNICI DE CONCENTRARE. Acolo este descris traseul pe care gandurile noastre il fac in Univers si cum atragem exact ceea ce gandim.

    Totusi, sunt constienta de faptul ca e greu de pus in aplicare gandirea pozitiva, dat fiind faptul ca traim in paradigme de gandire deja formate, inca din copilaria noastra. Si e greu sa ne modificam modul de a gandi! Dar nu imposibil!

    RăspundețiȘtergere
  11. Mariana, eu simt ca societatea asta nu ma mai reprezinta...deloc...

    RăspundețiȘtergere
  12. Tasha, ganduri bune mii si mii sa te invaluiasca! O saptamana exploziva sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  13. Cornelius, multumesc frumos pentru interesanta adaugra pe care ai facut-o!

    PS: Nu stiu daca la mine te=ai referit cand ai vorbit de pseudonim, dar sa stii ca pe mine chiar ma cheama Cora. Proba mea e cartea de identitate! :) Seara frumoasa cu momente magice sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  14. Cora,Cornelius s-a referit la mine:)

    Cornelius,foarte frumos ai scris,eu asa procedez de 2 luni incoace.In mintea mea nu exista criza economica,nu exista oameni rai,nu exista situatii rele.Si iti spun,aceste ganduri se manifesta si in lumea materiala. Pe partea financiara: cu 10 clase,fara ajutor din partea nimanui(parinti,mostenire,etc.) castig mult mai mult,decat majoritatea cetatenilor romani,facand ceea-ce imi place(sa nu considerati textele ca o lauda,vreau doar sa demonstrez ca daca te gandesti intr-un anumit fel,chiar se poate).

    Pe partea sociala:zi de zi am de-a face cu oameni minunati,fericiti,pozitivi.Oamenii din jurul meu s-au transformat in ceea-ce sunt eu.Este incredibil cat de mare este puterea mintii.

    RăspundețiȘtergere
  15. Aşa este !
    Vă Iubesc, căci SUNTEM ... Vii !
    ~
    Cornelius,
    PS: Omagiu BUNILOR şi STRĂBUNILOR noştri !
    ~,

    RăspundețiȘtergere