Dumnezeu Exista

Dumnezeu exista.Dumnezeu este corect.Dumnezeu iti va da orice iti doresti.Iti da sanatate,bogatie,fericire.Trebuie doar sa ai credinta.Trebuie sa traiesti in Dumnezeu.Dar traiesti in Dumnezeu?Ai credinta?De exemplu,cand iti doresti sa fii sanatos,si te rogi la Dumnezeu,cum te rogi?Cand iti doresti un lucru,cum te rogi? Iti spun eu,daca in momentul in care te rogi,nu ai emotii atat de puternice incat sa plangi,nu traiesti in Dumnezeu.Crede-ma, vorbesc din experienta.

Toata lumea vorbeste in gand cu sinele,in fiecare zi,in fiecare minut.Fara exceptie.Cei care nu vorbesc,sunt in coma.Ce iti spune vocea ta interioara,cand doresti ceva?
  • "Imi doresc acel lucru,dar nu cred ca il voi avea."
  • "Imi doresc sa fiu sanatos,dar oare voi fi?"
  • "As vrea sa fac acel lucru,dar nu pot."
Acele "nu cred ca..." , "oare" sau "nu pot" sunt o dovada ca nu ai credinta in Dumnezeu.Cel care crede in Dumnezeu,stie ca dorinta ii va fi indeplinita,si se simte ca si cum dorinta i-ar fi fost indeplinita.Ei stiu sigur ca dorinta li se va indeplini,pentru ca Dumnezeu ii va ajuta. Daca crezi in Dumnezeu,miracolele te vor urmari la fiecare pas.Nu iti va mai fi frica de esec (frica,si faptul de a fi "realist" este cel mai ucigator gand,care aduce esecuri pe orice plan,este substanta din care creste saracia,boala,si accidentele de orice fel,inclusiv cele rutiere,iar cel mai rau,frica este moarte),pentru ca vei stii ca esti cu Dumnezeu.

Este foarte important,sa te simti ca si cum dorinta ti-ar fi indeplinita.Acest lucru face diferenta dintre succes si esec.Dintre sanatate sau boala.Dintre fericire si nefericire.Cand te rogi sa ai un anumit lucru,vizualizeaza-te in situatia in care l-ai avea,si ataseaza emotii puternice,de parca ai trai acel moment.Dar cel mai important e sa nu te gandesti oare cum se va indeplini aceea dorinta.Ti se va arata pe parcurs.Fa asa timp de o luna,de 3 ori pe zi,si fara exceptie,dorintele tale se vor indeplini.La mine si alte milioane de persoane functioneaza,de ce nu ar functiona si la tine?Dumnezeu nu face diferenta intre oameni.

"Încrede-te în Domnul din toatã inima ta, şi nu te bizui pe înţelepciunea ta. Recunoaşte-L în toate cãile tale şi El îţi va netezi cãrãrile"

(Proverbe 3:5,6)


8 comentarii:

  1. Bună Ziua !
    Domnului administrator 100 Ro !
    dar şi ... cititorilor TOŢI !
    ~
    Vă mulţumesc pentru că EXISTĂM !
    Vă mulţumesc pentru acest articol !
    ~
    Vă rog să mă iertaţi pentru îndrăzneală !
    Cred că este necesară o SISTEMATIZARE. Chiar dacă articolele intră pe pagină ... aleatoriu, sau, mai bine zis, chiar dacă au intrat (la timpul trecut !).
    Acest articol bănuiesc eu că face parte din CATEGORIA "religie", având etichetele:
    * 100 Ro
    ** dezvoltare personală
    *** spiritualitate, aceste "etichete" având valenţe de "NUME de Categorie" !
    Eu, deşi "sunt" blogger din octombrie 2008, am înţeles multe lucruri esenţiale ... foarte, foarte târziu ... şi atunci ÎN AVALANŞĂ (marea majoritate DUPĂ 15 Ianuarie 2010, când am introdus ... MODERAREA comentariilor !).
    ~
    Pe "bara laterală" există 14 Rubrici.
    Poate ar fi necesară încă una (chiar două):
    -- CELE mai citite 15 (sau 20) articole
    -- CELE mai interesante 15 (20) ...

    -- TOP "Lunar" !
    Sunt de discutat (sau NU) criteriile (mai ales pentru "... interesante ...").
    ~
    Eu, cu toate că întru RAR (îmi cer iertare, încă nu mi-am revenit ... pentru că "ăla"-Clona mea adică- continuă să existe, AFECTÂND GRAV acest "Virtual"), NU POT să nu observ interesul VIZITATORILOR de a publica AICI, pe 100 Ro.

    POATE (dacă se poate !):

    -@- ar fi BUN, un "Forum 100 Ro", integrat acestui Blog, sau "adăugat" (multe îmi sunt neclare...din cauză că NU cunosc limba engleză).
    -@- din start, existenţa ORICĂRUI articol să "depindă" de "Încadrarea IMEDIATĂ" la o Categorie.
    -@- (fără supărare, VĂ ROG !) re-gândite ACESTE categorii !

    Deocamdată "doar" aceste propuneri, care ... mi-au "venit" ... citind ACEST articol !
    Eu personal ... doresc să citesc (poate) NUMAI despre
    -- spiritualitate
    -- Religie
    -- Cetăţeneşti
    -- CREAŢII Personale (Poezii, dar şi Schiţe, Eseuri, MiniNuvele, ... de ce nu: PA-uri 100 Ro, etc.)
    -- dezvoltare personală
    -- statistici 100 Ro
    -- şi Multe Altele, ... DAR: Bine definite !
    ~
    Zic eu ... că FIECARE, ar merge "glonţ" la propriul său domeniu de interes, UNDE va Publica în cadrul Aceleiaşi Categorii (dorite) şi unde VA Comenta Alte Articole MAI UŞOR DE GĂSIT ! (eventual "TOP ... local").
    ACUM ... articolele SUNT amestecate ! Din care cauza ... SE PIERD multe "PERLE" ~
    Nu ţin (pentru "periere" !?) să încadrez acest articol la PERLE ! Mie mi-a "plăcut" (puţin SPUS) şi ... l-aş fi "continuat" prin alt articol ... DE RĂSPUNS ! (oricum, este o temă-categorie vastă, de Forum).
    ~
    ACEST articol BUN ... VA FI ÎNGHIŢIT ... ÎNSĂ ... de "avalanşa" ... altor articole "bune" şi Bune, ... dar, Câte BUNE !!!?
    ~
    la 10.05.2010.1 ~ 7:40 AM
    la 7:50 AM, gata diacritice
    "postat" la 7:51 AM
    ~
    Cornelius,

    RăspundețiȘtergere
  2. Feri,D-zeu exista cu siguranta! i-am simtit bratele,am simtit ca ma tine pe bretele sale ...si nu odata!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bratele sale...scuze,viteza asta bat-o vina!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc de articol Feri:)...Domnul sa fie cu noi:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Tasha,sunt convins ca te-a ajutat,esti un suflet pur,imi dau seama din cate te cunosc.
    Rappa'ru , cu placere, atat de bine ma simt cand scriu asa ceva....

    RăspundețiȘtergere
  6. Cornel,cu placere.Voi lua in considerare ceea-ce ai scris,si in curand voi lua masuri.

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna Ziua !
    ~
    Am citit si comentat recent, un articol la doamna "gianinalisandru": "IA CU PÂINE, MAICĂ!" ~ este bine CAND bloggeri mai cunoscuti incep sa se implice ... PENTRU un Virtual MAI BUN !
    ...
    din păcate, nişte "Prieteni" din Virtual, au vrut să facă TREABĂ (http://www.blogari.org/, sau "BlogA£ri.Org"), dar ... AU ABANDONAT !!!
    Acolo, la Prieteni (am pus între ghilimele ... deoarece ... în prezent GÂFÂIE ! I-a "obosit" efortul "FACERII" !), pe decizia de "închidere" am făcut DOUĂ comentarii (aici îl "prezint" doar pe primul:):
    "DoarATAT says:
    Your comment is awaiting moderation.
    09/05/2010 at 12:13"
    iata-l:
    "Bună Ziua !
    Domnilor !!! … eu personal V-am SUSŢINUT şi VĂ SUSŢIN !
    Am lipsit câteva zile (din cauza soţiei !! ~ era s-o pierd … “acum” !) ŞI nu vă mai GĂSESC !??

    eu SUNT “bruiat” din IUNIE 2009, de “cineva”, o MASCĂ nenorocită, căruia i-am spus “Clona mea” … acest “ins” ABJECT … îşi atinge SCOPUL, dacă este băgat în seamă !
    ~
    EU … NU AM CEDAT, deşi am suferit … şi încă sufăr !
    ~
    Vă rog din TOT SUFLETUL :

    NICI UN PROIECT BENEFIC, NU POATE FI ABANDONAT !!!

    Dacă “cineva” (probabil … ca de obicei: O MASCĂ NENOROCITĂ, … sunt destule printre Bloggeri !) V-A “Supărat” … dumneavoastră ÎI FACEŢI JOCUL … prin ACEST Abandon !
    Aţi UITAT de PROIECT ?
    Aţi uitat … CE v-aţi propus ?
    Aţi fi avut ŞANSE ca, încetul cu încetul, cu răbdare ŞI … cu susţinerea NOASTRĂ … să deveniţi ÎN TIMP … UN COLECTIV FERM, care SĂ IMPUNĂ ÎN ROMÂNIA (cel puţin în Virtual !): LEGEA BUNULUI SIMŢ !
    ~
    Vă rog din tot Sufletul, REVENIŢI asupra Deciziei de ABANDON !!!
    măcar pentru “speranţele … neprecizate” ale celor “CÂŢIVA” (aşa-i la “început” … INERŢIA este MARE !) … care AU VENIT … măcar O DATĂ, în vizită … CU ONESTITATE !!!
    ~
    Vă Iubesc !
    Vă mulţumesc pentru că … EXISTĂM !
    ~
    Cornelius,"
    ~
    Şi pe mine mă oboseşte "efortul" DE A FI (de a exista), însă NU MĂ "SINUCID" dacă am "obstacole" în DRUMUL MEU !!!
    Acestea sunt TREPTELE ce trebuiesc "urcate" PE RÂND, una câte una, cu răbdare !
    (şi, dacă "acceptaţi": În Numele Domnului Dumnezeului NOSTRU, al TUTUROR OAMENILOR !)
    ~
    IAR S-A subţiat ... Cursorul !
    ~
    Cornelius,

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc Feri...ma bucur ca asa ma percepi!te pup!

    RăspundețiȘtergere