Doamna

Azi dimineata la chioscul de ziare. In fata mea o doamna. A pus geanta pe marginea chioscului. A deschis geanta. A scos portofelul si l-a pus linga geanta. A inchis geanta. Si-a scos manusile si le-a pus linga geanta. A deschis geanta. A scos o batista si si-a suflat delicat nasul. A pus batista la loc. A inchis geanta. A luat portofelul. L-a deschis si a scos o hirtie de cinci lei din el. L-a inchis si l-a pus linga geanta. A dat hirtia de cinci lei vinzatoarei. A luat ziarul si l-a pus linga geanta. A luat restul. A deschis portofelul si a bagat banii in el. A inchis portofelul. A pus portofelul linga geanta. A deschis geanta. A pus portofelul in geanta. A inchis geanta. Si-a pus manusile. A deschis geanta. A pus ziarul in geanta. A inchis geanta. A plecat.
A venit rindul meu. Am uitat ce ziar sa cer.

16 comentarii:

  1. :)) Rebelule, nu esti deloc tolerant cu oamenii tipicari, poate lenti, poate prea organizati :P

    RăspundețiȘtergere
  2. da', n-am nimic cu ei! ce, asa a reiesit din insemnarea mea? :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nuuu! A reiesit doar ca te intimideaza!!! :p

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-a placut! Hai c-ai fost tare! tipicara tipa intradevar...te pierzi cu intelectul langa astfel de oameni.

    RăspundețiȘtergere
  5. REBELULE,
    in ce oras s-a intimplat minunea relatata?
    Bine ca nu eram eu doamna aceea , azi nu am fost sa cumpar ziare.:))

    RăspundețiȘtergere
  6. vrajeala de 2 lei.... distragerea atentiei.... intimidare.... mai fa pregatire psiho ;:)

    RăspundețiȘtergere
  7. oh ,doamne ,de ce nu as fi si eu asa,decit cu toate curgind pe jos,cu un haloimis total in geanta...:))

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Cora - numai timiditatea nu ma caracteriza in momentele alea! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. @ tasha - multumesc! exact asta mi-a s-a intimplat si mie! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. @ heramariana - n-are importanta. cred ca asemenea situatii se intilnesc peste tot si mult mai des decit ne-am dori.

    RăspundețiȘtergere
  11. @ antiignorantu - chiar ma gindesc sa iau vreo citeva ore de consultatii psiho, pentru ca am inceput sa am cosmaruri! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. @ alison - nu ti-as dori. nici pentru tine nici , mai ales, pentru cei din jurul tau! :)

    RăspundețiȘtergere