Alb ma priveste si Alb prind intre zambete







Mana imi ramane prinsa in fierele de par. E atat de incurcat!

O melodie necunoscuta durerii din mine imi musca lobul urechii.

Si zambesc. Alb! Alb ! Alb prin mine!

Alb se coboara pe buzele mele si imi ingheata miscarile.

Alb simt pe dinti si alb imi remarca dorinta de a fi parte din povestea ta.

Dar printul meu nu e alb. A picat in noroiul nesigurantei si s-a murdarit.

Ma priveste … si ii simt fiecare zambet.

Si ele se topesc pe buzele mele in rugini albe.

“ Totul” e alb.

Si albul asta zboara in mintea mea, imi infecteaza neuronii, ii invata sa ii cante alb-ul.

Zambeste micilor icoane albe ce ti se prind in fericire!

Trezeste roseata amintirii lor albe.

E un alb de poveste…

Afara ninge. Si rosul albului se oglindeste in privirea ta.


3 comentarii: