:: Scrisoare de intentie

Titlu: Scrisoare de intentie
Autor:: http://www.noapteaiguanei.ro/?p=4054
Articol: "Scrisoare de intenţie

Mă numesc XXXXXXXXX, am 34 ani, trebuia să am 39, dar nevastă-mea mi-a mâncat 5 ani din viaţă.
Intelectual de rasă, am liceul început şi facultatea terminată şi un fizic deosebit de atrăgător: obiecte ca: farfurii, linguri, cărţi efectiv se lipesc de mine, este adevărat, asta şi pentru că mă spal destul de rar.
Nu-mi este frică de muncă, dorm lânga ea şi sunt o persoană foarte comunicativă - când vorbesc de la telefonul firmei.
Am o experienţă semnificativă în vânzări, de mic copil obişnuiam să vând lucrurile părinţilor din casă, sunt o fire foarte dinamică, dar după orele de program.


Pănă acum nu am avut antecedente penale şi sper ca până mă voi angaja la firma dvs. nici să nu am.
Autodidact în marketing, sunt un fin observator al oricărei investiţii, eliminând din start orice fel de cheltuieli colaterale sau fără rezultate.
Spre exemplu, eu am am trimis o scrisoare de intenţie + CV şi firmei XYZ din Constanţa. Dacă răspunsul dvs. este pozitiv şi mă angajaţi, înseamnă că automat banii pe care i-am investit pentru a trimite faxul la Constanţa i-am pierdut şi asta se întampla acum doi ani, când leul era mai puternic. Nu mai vorbesc de faptul că iată, eu am terminat scrisoarea, iar dvs. nu m-aţi chemat pentru interviu. Mie aceste lucruri îmi dau de gândit şi nu pot să nu sesizez anumite tertipuri la care dvs. apelaţi: vă folosiţi de mass-media (daţi anunţuri prin ziare ), este clar un atac la adresa mea.
În primul rând nici nu mă cunoaşteţi şi în al doilea rând nici nu sunt obligat să mă angajez la firma dvs.
În speranţa că v-am făcut să zâmbiţi puţin (lucru care în procesul de vânzare reprezintă un atuu important), dacă vreţi să vă las fara clienţi, n-aveţi decât să mă angajaţi!

Mă puteţi suna la…

P.S. M-ar interesa dacă se poate să îmi daţi concediul de odihnă la început."
--
Visitor Ip: 89.136.166.168

2 comentarii:

  1. eu te-as angaja in secunda doi.o ultima intrebare totusi.cine te recomanda?si cu cate zerouri?

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai dar ce semanam! :)) Te angajez eu.

    RăspundețiȘtergere