TAXA PE HÂRTII FĂRĂ VALOARE!

Dacă nu aş scrie ce gândesc, nu ar avea nici un rost să postez.
Uneori îmi vine să strig: OAMENI BUNI, ROMÂNILOR, nu mai primiţi HÂRTII ÎN LOC DE BANI, pe munca voastră!
NU VEDEŢI că ăştia pun impozit şi pe hârtii, fie ele chiar neplastificate...
VOI CARE IEŞIŢI ÎN STRADĂ, nu vă mai plângeţi de milioanele puţine care le primiţi drept salarii, ziceţi clar câţi euro valorează...Să vadă EUROPA!
Nu ca i-ar păsa Europei de noi...
Curentul, gazul şi multe altele ni le facturează după cum creşte euro, niciodată după cum scade!
Şi uite aşa, ne fac tot mai calici...tot mai, fără bani...
Întâi ne-au îmbrobodit cu „bonuri de masă” că vezi doamne nu se impozitează, şi nu au mai crescut salariile. Apoi ne-au dat „bonuri- cadou de vacanţă”, noi le-am acceptat, tot că nu se impozitau...Nu ne-am gândit atunci la pensii că vor sta pe loc...
Acum,BOC, HOP că toate trebuiesc taxate, dar la punctul de pensie nu se vor adăuga aceste hârtii!
Se pare că vor să impoziteze şi biletele de călătorii, ale pensionarilor şi cine-or mai fi având...
O să renunţăm la ele, că unde dracu’ să mai mergem noi?
Staţiunile de tratamente, sunt dărăpănături sau vile personale!
Biletele de tratament sunt aşa de puţine de trebuie să-ţi rişti întâi viaţa ca să le obţii şi atunci renunţi...
Toate astea le vom plăti noi, pensionarii cu un nou impozit, pe biletele de călătorie care ni le-au trimis deja acasă? Ce suntem nebuni la cap? Le returnăm şi noi prin poştă!
DA,DA scriu ce gândesc, mă răfuiesc în felul meu cu sistemul!
Vouă nu vă pasă?

6 comentarii:

  1. Adelin,
    acum nu iţi pasă, că eşti tânăr, scandalos de tânăr, dar va veni vremea să-ţi pese !
    Şi eu am fost ca tine!
    Îţi doresc sănătate şi putere...şi bani mulţi că atunci sigur nu o să-ţi pese de nimeni,de nimic, niciodată...
    Mă bucur că eşti sincer.:)

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Aşa o fi, cum spuneţi d-voastră. Io altceva vroiam să spun...

    RăspundețiȘtergere
  3. Spune Adelin!
    Eu te înţeleg, chiar dacă ne contrazicem, nu o să ajungem la CONTRADICŢII .:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu pot să spun, n-am loc să întorc. Oricum, de contrazis, bag de seamă că ne vom contrazice de fiecare dată.

    RăspundețiȘtergere
  5. Poate ne asemănăm, suntem direcţi, nu ne putem abţine şi spunem ce gândim.
    Poate e bine...poate nu!
    Uneori mă contrazic şi pe mine...când am îndoieli asupra unor fenomene...şi mă contrazic până mă lămuresc.
    Mai am multe de lămurit!:))

    RăspundețiȘtergere