:: Lipsa de reactie

Titlu: Lipsa de reactie
Autor:: La Rose Jaune
Articol: Unii au impresia ca ne pot juca pe degete... Ca-si pot permite orice. Ca ne pot duce de nas, ne pot minti, pacali, insela, fenta. Faptul ca nu reactionam, nu inseamna ca nu le observam sau nu le pricepem intentiile. Nu toti putem avea insa o reactie verbala directa. Violenta sau mai putin violenta. Eu una, recunosc, imi ies foarte rar din pepeni. (Dar si cand o fac, cuvintele ard. Le spun incet, fara ridicarea tonului, sacadat. Punct ochit, punct lovit. Altfel nu-mi explic stupoarea, nelinistea sau umilinta celui care se afla in fata mea... Pentru ca il constientizez ca a tratat cum nu trebuie pe cine nu merita.) In schimb, de cele mai multe ori, nu am nicio reactie. Pur si simplu pentru ca nu vreau. Consider ca nu are sens sa demonstrez ceva cui nu merita efortul. Sau pur si simplu nu-mi pasa de parerea lui. Nu-mi merita timpul, atentia, nervii. Pe scurt, nu-mi bat capul. Oamenii insa, abuzeaza de bunul tau simt si de tacerea ta. Crezand ca le-a mers si de data asta, persista. Si uite asa, te obliga sa iei atitudine. In mintea ta incepe sa se contureze strategia. Astepti momentul. Din fericire, viata ne demonstreaza deseori ca roata se invarteste. Si iti vine si tie randul. Ai cadrul creat. Resursele la indemana. Inamicul in fata. Poti incepe. Si fix atunci ti se trezeste constiinta si-ti spune ca nu are sens... Ca trebuie sa nu raspunzi cu aceeasi moneda. Ca trebuie sa ai o atitudine de om superior celuilalt. Concilianta. Sa fii educat. Si renunti. Ti-e necaz pe tine, iti promiti ca data viitoare... De multe ori, deliberat refuzam sa avem o reactie. Nu-i un lucru rau, dar parca nici nu trebuie sa-l adoptam ca stil de comportament...
--
Visitor Ip: 213.233.93.247

2 comentarii: