:: Despre lanturile poetilor

Titlu: Despre lanturile poetilor
Autor:: ionelmuscalu.blogspot.com
Articol: Poeţii sunt aceia care poartă în loc de bijuterii lanţuri
Lanţurile sunt pentru ei o încercare de a-i lăsa pe
ceilalţi liberi,
Pentru că mulţi sunt imbecili, adesea cred că
poeţii chiar trebuie ţinuţi în lanţuri.
Ceea ce nu văd indivizii statistici, îmi place sintagma
asta,
e că poeţii pot zbura, ba chiar se
ajută de lanţuri ca de aripi.
Poeţii nu se cred Crişti, de aceea nu se duc spre lanţuri
cu gândul de a lua asupra lor toate
păcatele lumii.
Ei primesc lanţurile pentru a arăta lumii că, deşi
înlănţuiţi, mai pot râde cu hohot.
Prometeu a fost primul poet.
Apoi Homer, care a avut lanţul vederii.
Au urmat o mulţime de poeţi şi toţi au purtat lanţurile
ca pe nişte bijuterii.
--
Visitor Ip: 81.12.137.74

4 comentarii:

  1. Deşi nu-mi "sună" a poezie...îmi place adevărul din text.

    RăspundețiȘtergere
  2. "Poetul, ca si soldatul, nu are viata personala." a spus Nichita Stanescu

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pentru comentarii. Am postat poezie de-a mea, in limba romana si pe blogul Poetas Anonimos si are comentarii. Incercati si dumneavoastra, vom duce limba romana peste ce Ocean de apa vrem, umpland lumea de melodioasa ei putere naturala!

    RăspundețiȘtergere