Viata mea s-a schimbat ! E extraordinara !!!

Dupa diferite discutii cu prietenii si cei apropiati mie, am facut o analiza a stilului meu de viata si am ajuns la concluzia ca viata mea s-a schimbat, este prefecta si tinde spre perfectiune in fiecare zi, adica e extraordinara.

alexandru hategan, legea atractiei, viata mea,  perfect, lectii de viata, sfaturi de viata, despre viata, Targu Mures, soare, raza, fericire, speranta

Cei care mi-au urmat sfaturile inteleg foarte bine ceea ce scriu eu aici.

Mie toate imi merg perfect in viata mea, toate usile mi se deschid, chiar imi zicea cineva la un moment dat cand mergeam cu masina pe strada: " Tu ai observat ca parca toate se aliniaza ca sa poti ajunge cu bine" (eu conducand o masina cu franele slabite, si cautand pe strada un culoar pe unde sa ma strecor fara sa fiu nevoit sa franez). Gasesc loc de parcare in fiecare zi oriunde imi doresc, primesc de lucru oricand am nevoie de bani, termin intotdeauna lucrul la timp...

Dar la fel e si in viata mea de zi cu zi, toate mi se "astern" - daca pot spune asa - in fata, intr-o ordine perfecta, atata timp cat sunt in acea dispozitie. Daca ma las influentat negativ de vre-un eveniment, urgent incepe totul sa se strice, si parca lucrurile nu se mai aseaza perfect, dar revine totul la normal odata cu starea mea de buna dispozitie si bucurie.

Poate unii din voi se intreaba cum fac eu asta, si cum reusesc. E foarte simplu, am aflat ce trebuie sa fac ca sa imi mearga toate perfect, totul e sa crezi si sa traiesti ca si cand s-ar fi intamplat deja ceea ce iti doresti sa se intample, si parca deja traiesti consecintele "lucrurilor pe care ti le-ai dorit" - asta nu face decat sa grabeasca procesul de indeplinire a dorintelor voastre. Nu e nici un secret, totul se intampla in lumea asta dupa aceasta lege. Si orice va doriti, fie ca e bine sau rau se va intampla (in functie de cat de multa pasiune puneti in ceea ce va doriti).

Nu vreau sa ma lungesc prea mult, ca sa nu va plictisesc, daca v-am facut curiosi, oricat de putin, o sa incercam sa organizam aici un fel de seminar, online, pentru cei care doresc sa il urmeze. O sa discutam cu Feri, si vom vedea ce vom face si cum vom face.

Pana atunci, toate cele bune, si o un weekend cat mai frumos tuturor.

5 comentarii:

  1. Super!
    Alexandru, e normal să ţi se aştearnă drumul, la vârsta ta!
    Aşa i s-au aliniat toate şi fiicei mele în urmă cu 3 ani şi merge bine pe acelaşi drum.
    Îţi doresc numai bine pe mai departe!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bravo mă! Viaţa ta e frumoasă. Aşa, si?

    RăspundețiȘtergere
  3. :) Legea atractiei intotdeauna functioneaza,daca crezi in ea,daca nu crezi,daca vrei,si daca nu vrei.
    Insa cei mai multi nu inteleg acest lucru,pentru ca asta ar insemna sa isi asume responsabilitate pentru toate evenimentele din viata lor,fie ele bune,sau rele."Cum sa fi atras eu acel eveniment neplacut in viata mea???!!!" cam asta este reactia celor mai multi.E mult mai comod sa arati cu degetul catre lumea exterioara pentru evenimentele neplacute.Dar va spun ca toate problemele provin din interior,si NU DIN EXTERIOR.

    Pana cand nu iti asumi o responsabilitate TOTALA asupra circumstantelor vietii tale,si pana cand nu poti sa accepti ca orice lucru la care te gandesti,absolut orice,fie el o boala(chiar daca te gandesti sa nu ai aceea boala),sau multi bani,se va manifesta mai curand sau mai tarziu in viata ta,pana atunci nu vei putea sa iti ghidezi evenimentele din viata ta dupa voia ta,si nu vei putea creatorul CONSTIENT a lumii tale. :)
    Multumesc Alex inca o data pentru faptul ca acum cateva saptamani ai inceput sa imi vorbesti despre Legea Atractiei,si mi-ai deschis o noua cale in viata.;)
    Pe tema asta ar fi de scris sute de mii de cuvinte,asadar voi reveni si cu un articol,sau eventual sa organizam un "seminar" pe 100 Ro,pentru cei interesati sa isi schimbe viata in bine.

    RăspundețiȘtergere
  4. De acord Feri, vom face un seminar, sau cel putin ceva asemanator pentru cei care vor sa afle mai multe despre metodele care le pot schimba viata in bine, care ii pot ajuta pe cei care doresc sa isi schimbe viata constient in BINE !!!!

    Raman cu motto-ul: "In acest moment, se tiparesc foarte multi bani pentru mine si pentru ideile mele"

    Pentru cei care aveti intrebari nu ezitati sa ma contactati sub orice forma... aveti toate detaliile la profil, sau puteti sa scrieti aici intrebarile voastre, sa lasati mail si va voi raspune in cel mai scurt timp posibil.

    Pana la urmatorul post legat de legea atractiei, si frumusetea vietii pe care o traim (sau o putem trai fiecare dintre noi), va urez zile cat mai frumoase si mai pline de speranta, bunatate si impliniri de toate felurile...

    RăspundețiȘtergere
  5. Hai ca suna bine ceea ce spui!
    In varianta ta esti unn castigator care se duce de fiecare data sa-si ridice premiul pe care oricum l-a castigat inainte de a se fi decernat. Uite Alexandru, eu la varianta aceasta nu m-am gandit niciodata. La varsta de 40 de ani, un prieten m-a invatat sa gandesc pozitiv, am exersat si a functionat. Acum am invatat ceva de la tine. Daca peste un timp vad ca functioneaza iti dau eu o lada de bere! :)

    RăspundețiȘtergere