ZIAR, CARTE, PÂINE...

IMPORTANT PENTRU STUDENŢII ÎN AN TERMINAL!

PA, pa, pa ziare!
Două ziare, egal O PÂINE!
Nu mai cumpărăm ziare.
Ne zgârcim la bani, dar în fiecare seară, soţul meu face o plimbare şi „prinde ADREVĂRUL de sera”, care este gratuit, cel puţin la noi!
În schimb, am achiziţionat o carte: Umberto Eco- „ Cum se face o teză de licenţă”, care costă 20 RON.
Aveam „Numele trandafirului” în biblioteca personală, ne place cum scrie autorul, dar această carte, didactică, aş zice este foarte utilă pentru întocmirea tezelor de licenţă, chiar şi mentru masterat.
E CRIZĂ!
DAR CARTEA MERITĂ TOŢI BANII!

2 comentarii:

  1. Niciun lucru nu poate fi mai valoros decat o carte...insa sunt atatia tinerii care nu mai valoreaza in niciun chip cartile. Pentru ca valorile lor sunt altele...quo vadis?

    RăspundețiȘtergere
  2. Da Cora,
    aşa este.
    Anul trecut, pe când începeam să scriu pe blogul meu, cu asta am început:
    "cartea sau pantofii?"şi am fost ales papucii, şi acum "îmi cură bleascul" după cartea lui Gusti Buzura..."Raport asupra singurătăţii" se numeşte şi costă 40 lei, poate o voi găsi pe la Cluj, că la noi nu a ajuns.

    RăspundețiȘtergere