VREI 3.000 DE EURO?

DRAGI PRIETENI,
CINE IMI ADUCE UN CLIENT (nu o agentie imobiliara) PENTRU VILA PE CARE AM PUS-O LA VANZARE, PRIMESTE DE LA MINE UN COMISION DE 3.000 DE EURO. PAROL! DETALII PE BLOGUL MEU:
 www.vilaparadisulverde.blogspot.com

Vila este situata in ansamblul rezidential de lux Paradisul Verde, in Corbeanca, Aleea Plopului nr.3, in zona de nord a capitalei, intr-un climat de lacuri si paduri, la cca. 35 de minute de mers cu masina, fata de Piata Universitatii.
e-mail: d.ioanitescu@yahoo.com 
harta
Vizualizaţi PARADISUL VERDE - VILA LA PADURE pe o hartă mai mare

5 comentarii:

  1. Dane,
    ai aici o adevărată avere, să-ţi ajute Domnul, să o vinzi!
    E superbă vila, totul e minunat, dar cercurile în care mă învârt eu sunt ...pe nicăieri.
    Am dat sfoară "în ţară" pe la Cluj,poate copiii mei să aibă ceva cunoştiinţe cu bani.
    Noroc!
    PS: Mie nu mi s-a deschis blogul cel nou, pe care l-ai afişat.:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Dane,am sa dau si eu sfoara in tara...adica in Tara Oasului,ca na! pe acolo mai sunt oameni bogati,desi,uite nici eu nu reusesc sa vand vila mea de la Negresti...am prins o perioada cand nu se vinde si nu se cumpara nimic...

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna sera doamnelor!
    Mariana,
    A fost o problema azi pe Google. Cred ca s-a reparat. Multumesc pentru intentie. Daca iese... :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga Tasha,
    Stiu ca e grav in piata. De aceea am si apelat la un marketing de guerilla. In mod normal nu se face ceea ce am facut eu. Dar... nu se stie niciodata.. e la fel cu 2012.. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Dănuţule,
    am scris frumuşel literă cu literă şi am reuşit...e o minunăţie acolo!
    S-o fi vândut în urmă cu 2-3 ani...!!!

    RăspundețiȘtergere