:: Politia Giurgiu umbla la Butoane

Titlu: Politia Giurgiu umbla la Butoane
Autor:: http://sictireli.wordpress.com/
Articol: Eu nu cred în coincidenţe. De data asta chiar ar fi bine să nu fie. În urma cu câteva zile la un cazino amplasat vis a vis de Teatrul Valah din Giurgiu s-a iscat un scandal de pomină între clanurile mafiote din Giurgiu. Unul controlat de celebrul BUTOANE, un fel de Bercea Mondialu de la Dunăre, altul de nişte plasatori de pipiţe.

S-a lăsat cu săbii ninja, pumni şi scuipături. Forţele de ordine au sosit iute-iute (altădată se împiedicau în pulan), dar nu s-au băgat între şmecheri, lăsându-i să se caftească liniştiţi. Cred că au făcut şi pariuri.

Interlopii nu s-au sinchisit de forţele de ordine. Îi doare pe ăşti de organe cum îmi pasă mie de petele din soare. După ce s-au ameninţat cu săbiile şi şi-au măsurat forţele, dulapurile s-au suit în merţane, jipane şi au plecat la treburile lor interlope. Poliţiştii şi-au văzut şi ei de treabă.

Ia să fi înjurat eu în mijlocul stăzii să vedeţi ce repede mă înhăţau şi-mi ardeau un pulan la spinare. Pe ăştia i-au lăsat să plece, vorba unui prieten, cerându-le autografe.

Cum dracu să se ia de ăştia, nu de la ei mănâncă şi beau? Credeţi că s-a dat vreun comunicat de presă pe chestia asta? Nimic. Tăcere suspectă. Tăcere pe un subiect despre care vorbea oraşul tot. Cică nu a acceptat procuratura să se dea ceva la presă. De ce? Hai să spunem că procurorii urmăreau un fir, căutau reţeaua la ouă, să spunem că aşteptau conexiunile cu alte reţele, că aşteptau semnalul de la Bucureşti să se acţioneze simultan în câteva locaţii din Giurgiu, Ilfov şi Craiova.

Să spunem. Dar eu nu cred în varianta asta. Eu cred mai degrabă în scenariul că s-a aşteptat LIBER la reţinut de la cineva cu coaie, cineva de sus de tot.

Ştiam de ieri că Parchetul îi va reţine pe vreo câţiva din potentul şi influentul clan BUTOANE, dar mi-am ţinut gura până acum ca să nu le stric şoul parchetarilor.

Primele informaţii sosite pe căi oficiale arată că au fost reţinuţi 3 indivizi dintr-o tabăra, cea a lui Butoane, între care şi nepotul lui Romeo şi Gabi Simion, şi 3 din gaşca plasatorilor de pipiţe. Mâine vor fi prezentaţi judecătorilor care vor decide câte zile vor sta interlopii la răcoare pentru cercetări.

La cum merg lucrurile în Giurgiu, când vine vorba de judecătorie, nu stau ăştia prea mult la răcoare. Vă reamintesc scandalul cu flagrantul la Vama Giurgiu, unde vreo 8 încasatori au pus botul. Au păţit ceva? Nimic. Sunt liberi. Aşa vor fi şi ăştia din clanul lui BUTOANE. O să-i vedem iar în stradă şi ne vom întreba cine este la butoane. Acasă.
--
Visitor Ip: 78.96.26.92

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu