"Plec pe Marte" la CNA

CNA-u' strikes again, facandu-ma sa-mi dau seama ca devenim din ce in ce mai cretini. Unii spun ca evoluam, io spun ca ne bagam in cacat si mai rau. Cheloo a reusit sa intre in gura CNA iarasi. De aceasta data, nu cu versuri, nu cu actiuni dintr-un videoclip, ci cu garderoba sa. Adica, tricoul sau din videoclipul asta...



... a fost considerat ca fiind o ofensa de catre Asociatia Civila a Rromilor din Romania. Argumentarea lor a fost faptu' ca mesaju' de pe tricou este un mesaj nationalist extrem, ce a fost conceput si promovat de catre o organizatia nazista din SUA, “The Order” si nush ce alte rahaturi pe care, daca vrei le sa afli, le citesti de aici:

http://stirileprotv.ro/show-buzz/muzica/cheloo-reclamat-la-cna-din-cauza-tricoului-din-clipul-la-plec-pe-marte.html

Bun. Io spun din start ca n-am absolut nimic cu tiganii sau cu orice alta natie de pe planeta asta (doar pe ungurii din Romania, aia cretini, tampiti si nesimtiti, ii urasc de moarte). Nici n-as putea sa am ceva cu tiganii, avand in vedere ca maica-mea nu era romanca 100%... Ma rog, astia din ACRR au mers prea departe acum. Ca sa nu mai zic de CNA, care nu inceteaza sa ma surprinda deloc. Nici lumea nu ma mai surprinde deloc. Si-i trist asta, pentru ca n-am decat 21 de ani...



Pana data viitoare, te trailes bahtalo!

5 comentarii:

  1. Eu nu am decit sa spun refrenul unui cintec:"Daca pleci, ia-ma si pe mine"!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am citit şi ascultat, ieri postarea aceasta.
    Nici eu nu ştiu în ce măsură îmi pasă de Cheloo, dacă lui nu-i pasă!
    Dar în ideea lui despre naţionalism, a deraiat!
    Cântecul în schimb, deşi nu-i genul meu, îmi place!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ideea aia a lui, despre naţionalism, trebuie ascultată mai întâi ca să puteţi să o înţelegeţi...

    RăspundețiȘtergere
  4. Am ascultat-o pe blogul tău Adelin.
    Dar a fi naţionalist nu te obligă a fi şovin!
    Poţi să-ţi iubeşti ţara, ca pe propria familie, fără să-i urăşti pe ceilalti!

    RăspundețiȘtergere
  5. Problema lu' Cheloo şi-a multor altora de genu' lui e că spune lucrurile într-un mod prea direct. De aici, toate controversele. Românului nu-i trebuiesc lucrurile spuse prea direct...


    Pe de altă parte, şovin!? Mă îndoiesc.

    RăspundețiȘtergere