Hai...

Hai sa facem un film. 

Un film cu oameni fericiti. Un film despre viata noastra. Oameni minunati. Oameni pe care simpla prezenta a soarelui ii face fericiti. Ce zici?

Hai sa conservam amintirile.

Intr-o cutie de bijuteri. Pentru vremuri grele. Sa nu uitam cine suntem. Sa nu uitam ca suntem fericiti. Impreuna. 

Hai sa facem ca fiecare zi sa fie o litera

Azi e V day. Maine W day. Si tot asa. Unic. 

Hai sa ne mutam intr-un castel de vise. 

Unde fiecare zi incepe si se termina cu culoarea parului Ei. 

Hai sa ne jucam. 

Sa fim copii de altadata. 

Hai sa impartim totul. 

Ce e al meu e si al tau. 

Hai sa fim noi .Unul. 

3 comentarii:

  1. Bună Seara !
    ... lui julie !
    ~
    Eu m-am ALĂTURAT acestei PROPUNERI ... mai demult, cam de pe vremea ... de când am început să bloggez !
    ~
    Doamne ajută !
    HAI !!!
    ~
    Cornelius,

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună Ziua !
    Vă ROG ... să MĂ iertaţi !

    Tocmai ... M-AM PRIVIT în OGLINDĂ !
    Adică:
    ceea ce AM "comentat" în "Decembrie" ... IATĂ că deja ... îmi "parvine" CU ÎNDÂRJEALĂ ... şi Cu lipsă de DELICATEŢE !

    Merit ... propria mea "SĂPUNEALĂ" !
    Îmi era ... de fapt ... ADRESATĂ !

    ... nici NU mai am cuvinte !

    ~
    Cornelius = DoarATAT !,
    ~
    Vă doresc LA MULŢI ANI !
    De 1 Martie !
    De 8 Martie !
    ~,

    RăspundețiȘtergere