A cazut o frunza-n calea ta...

Update: am rezolvat problema,gratie Geaninei,careia ii multumesc si am indeplinit si dorinta Marianei,care de altfel era si dorinta mea...dar la acel timp n-am putut s-o fac...





Azi am avut o surpriza neplacuta,n-am reusit sa postez,imi aparea o rotita la postare noua si imi interzicea orice tentativa de postare...pfai!!!
Incerc cumva sa pacalesc...


Mai ales ca e Dragobete azi si voiam sa scriu o poezie de iubire...una trista de data asta,imi place Ioana Craciunescu ca atare o poezie de-a ei voi posta de Dragobete...


A căzut o frunză-n calea ta
A căzut o frunză-n calea ta
Rătăcind pe-a vântului aripă.
Ai zărit-o şi-n aceeasi clipă
Ai strivit-o călcând peste ea.
N-avea grai să strige în urma ta,
Nici puteri să spună cât o doare
Şi-a rămas pierdută în cărare,
Ploi şi vânturi trecut-au peste ea.
Stătea lipită de pământ şi se întreba
Ce ar face dacă vântul ar lua-o
Şi-o clipă în palma ta ar aşeza-o
Dar a rămas acolo undeva.
A căzut o frunză-n calea ta
Şi cine ştie câte or să mai cadă
Dar n-ai să ştii nicicând
Şi nu-ţi va da prin gând
Că prima frunză ce-a căzut în drumul tău
Am fost eu.

4 comentarii:

  1. Foarte frumoasă poezia.:)
    Poate o găseşti şi cântată de C-tin Drăghici , dacă bine-mi amintesc şi ne-o pui să o ascultăm.:)
    Te rog,
    mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am gasit-o,dar n-am reusit s-o postez atunci,ca avea probleme cu postarile,acum insa pot...:)
    m-a ajutat Geanina...

    RăspundețiȘtergere
  3. TASHA,
    îţi mulţumesc foarte mult...
    Eu nu ştiu cânta, dar aud în gândul meu câte-o melodie veche şi mi-e dor de ea.:)
    Când am citit postarea ta, aşa s-a întâmplat...:)
    Mulţam fain!

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoase versuri si frumoasa voce. Si bineinteles gandurile tale.

    RăspundețiȘtergere