:: mi-e dor de mare...

Titlu: mi-e dor de mare...
Autor:: Enache Andra
Articol: -Mi-e dor de mare. Imi place la mare ca esti curat tot timpul. Marea te spala.
-Si esti sarat, nu? Te spala si te sareaza.
-Tu ai fost vreodata la mare?
-Nu, da' am visat ca am fost. Intr-o zi mi-a intrat nisip in ochi si am plans toata ziua.
-Si cand ai intrat in apa, ti-a trecut.
-Mda, si am visat o casuta de paie pe plaja, in care o sa stau si iarna, si vara.
-Si mai e cineva in ea?
-Suntem numai noi doi. A, si marea.
-Pai si nu intra apa in casuta cand e furtuna?
-Nu. Cand e furtuna intram noi in apa si ne plimbam prin valuri.

Mi-e dor de mare...Doamne, ce dor imi este de mare, de cand a plecat vara ma gandesc incontinuu sa plec si sa ma duc la mare...si totusi, cand ma duc acolo...dupa doua saptamani ma satur, nu mai am niciun interes...
dar tot o iubesc...iubesc marea asa cum iubesc cerul instelat si apusurile...de fapt, iubesc si apusurile si cerul instelat privit de pe plaja...
imi dau seama ca nu am petrecut niciodata o noapte pe plaja...poate de asta o iubesc atat de mult...
noi, oamenii...iubim foarte mult ceea ce nu putem avea...ne dorim acel lucru din tot sufletul...si daca suntem optimist...o sa ajungem sa-l avem, sa fie al nostru, sa avem amintiri frumoase...
Iubesc marea...dar de fapt, cine nu o iubeste?
Cine nu iubeste nisipul intre picioare...apa care se prelinge pana in asfintit...marea albastra, cateodata verzuie...cateodata transparenta...cateodata neagra...
sa vezi iubitii care se plimba pe plaja...care se saruta cu tandrete...care se iubesc...
cine nu si-ar dori sa faca asta?
marea este locul meu preferat...de multe ori mi-as dori sa stau intr-un oras langa mare...sa o pot vedea de cate ori am eu chef...de cate ori simt nevoia sa ma calmez, sa ma duc si sa o privesc, si totul sa redevina la normal in mintea mea...
pentru ca marea ne calmeaza, are ceva caracteristic care face nervozitatea sa plece...
marea...ea ne iubeste...
--
Visitor Ip: 79.119.99.242

2 comentarii: