COCOŞUL NU ARE NICI O VINĂ?



Avarul, zgârcitul şi eu...cumpătată.
Mergând în piaţă ca tot omul, să cumpăr una-alta şi în mod special nişte ouă, am început să cumpănesc.
-Ouă la cinci mii-bucata, nu că sunt ştanţate cu 3 şi deci provin de la găinile stresate;
- ouă cu şapte mii-bucata, de casă, cu gălbenuş galben intens, nu am luat că mi se păreau scumpe; după o scurtă plimbare, dau cu ochii de un coş cu nişte ouă mari, foarte mari ca de gâscă, întreb cât cere pe ele şi-mi răspunde:
- 8mii oul, da-i cu doua gălbenuşuri, ma asigurat femeia.
Cum o cunoşteam pe vânzătoarea ouălor, am cumpărat cele mai scumpe ouă din piaţă, adică 20 de ouă, cu o sută şaizeci de mii(16 lei)...dar noi încă socotim în lei vechi, să nu ni se pară ieftin ce cumpărăm.:)
Ajunsă acasă, desigur am verificat ouăle spărgând vre-o două-trei...
Mirare, toate cu două gălbenuşuri le-am pregătit... gustoase...calitate nu glumă!
Din copilărie nu am mai văzut aşa ouă! Mama ar fi zis, în acest caz, că s-a hibălit găina şi trebuie tăiată...
De atunci m-am abonat la ouă cu două gălbenuşuri şi cum adună 20 de bucăţi... noi le păpăm.:)
Cocoşul nu are nici o vină? El n-a lăsat decât un semn.:)
Mă gândesc acum oare din acest ou pus la clocit, ar ieşii doi pui?
Voi ce părere aveţi?

2 comentarii: