Fapt DIVERS (2)

~
a)
Adresabilitatea.
Nu voi consulta DEX. "Vorbesc" din memorie (memoria este ceea ce rămâne ... după ce ai uitat tot).
În viaţa de zi cu zi, ne adresăm UNII ALTORA, cu mai mult sau mai puţin respect, atenţie, dăruire... Ne adresăm PRIVIRI mândre, uluite, supărate, îndârjite. Ne adresăm VORBE plăcute, de Iubire, Întrajutorare ... sau dimpotrivă. Ne adresăm îmbrăţişări, mângâieri, sărutări înfocate, sau PUMNI ÎN GURĂ (şi la propriu şi la figurat). Suntem într-un permanent SCHIMB de adresabilităţi. Pentru toate calapoadele, de toate intensităţile.

b)
Este bine (zic eu) să păstrăm RESPECT. Cică acesta ... când se pierde, GREU poate fi "recuperat". Incă NU ştiu ... eu aflându-mă ... jos, în prăpastia unde am fost ... aruncat ! de unde încerc ... să "ridic iar Capul" (Da: se zicea, înainte de "Revoluţie"... "Capul plecat ... SABIA nu-l taie"; ... ca să vezi CE "coincidenţă" !). Adică: vine ... cineva, îţi pune piedică ... tu "cazi ... normal", ceilalţi RÂD ... toată "LUMEA" e mulţumită .... TU "PLECI" PLIN de Noroi şi (posibil) de ură (URĂ).

c)
Ieri ... nedormind peste noapte FIRESC (m-am chinuit în faţa CALCULATORULUI ... să fac "ceva" ... de care, în final ... NU sunt mulţumit), ... am "ocolit" seriile mele.
Azi a trebuit ... să le includ DEGRABĂ ! 42 în 63 de minute ... ud ... am intrat sub dus ... RECE !
Minunat !
Cel care NU păstrează ... continuitatea ... trăieşte Consecinţele ! Trebuie doar SĂ FII ATENT TOT TIMPUL !

a) b) c) ... se cuvenea ... să fiu mai explicit ! Cine ŞTIE să citească printre rânduri (adică TOŢI prietenii mei) ... vor cunoaşte imediat CE AM ZIS (mai sus) ... mai tot timpul.
Totuşi ... SUPĂRĂRILE strică mult ... păstraţi-vă PACEA !

Eu sunt un biet ... mojic ! ...
OAMENII adevăraţi ... sunt printre Voi !

Vă mulţumesc pentru că EXISTĂM !
Vă Iubesc !
vezi primul Fapt Divers.
Cornelius,
~
Up Date (26.02.2010.5~13:34 )
Am modificat o mică porţiune din text ... care transmitea ... ALT-ceva decât ÎMI Dorisem !
Îmi cer Iertare !
Detalii ... în comentariul meu (anterior modificării !)
Îmi cer Iertare ... pentru inadvertenţă !
(voi adăuga eticheta : atent)
Cornelius,...gata la 26.02.2010.5~13:41)
~,

13 comentarii:

  1. Bună Ziua !

    Îmi cer iertare !
    Eu sunt un biet ... mojic ! ...
    OAMENII adevăraţi ... sunt printre Voi !
    ~
    mai întâi am precizat ... pentru că A STAT CÂTEVA ORE Bune ! Şi NU puteam să fac MODIFICAREA...
    FĂRĂ SĂ-MI cer Iertare !
    deci:
    Vă rog să mă iertaţi !
    (recunosc faptul ... că NU am verificat textul DECÂT din pct. de vedere ... gramatical ... NU şi al ... ÎNŢELESULUI !...; mă grăbeam !)
    ~
    acum pot înlocui varianta iniţială:

    "Eu sunt un biet ... mojic ... CEI Adevăraţi ... sunt printre VOI !"

    ... probabil ... că mi-am retrăit Supărarea ... şi NU am reuşit SĂ FIU Atent !
    ..
    Asta e ! Cornelius,
    Viaţa ESTE o LUPTĂ ... a devenirii personale ~ alături de CEILALŢI !
    - dacă aţi observat inadvertenţa, să ştiţi că NU m-aş fi supărat (dacă M-aţi fi MUSTRAT) ! De aceea SUNTEM Prieteni !
    ~
    Încă o dată:
    Vă rog să mă iertaţi !
    ,

    RăspundețiȘtergere
  2. DoarATAT,
    cam ce gânduri ai?
    Vrei să te comenteze DOAR unii mai bine văzuţi aici?
    Alţii numai pe la ei pe acasă...:)
    Întârzii la serviciul tău, zi de zi şi ne spui şi nouă?...:(
    Am văzut că eşti bun...de aproape nu te înţeleg, dar mă străduiesc, şi asta înseamnă ceva.:)
    Mai învăţ...că ne cam dai lecţii, cel puţin mie.:)
    NU TE SUPĂRA, că te-am comentat," cine se supără îi tăiem năsucul!" :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Dragul meu, parerea mea este ca nu e drept de loc sa te faci mojic... Eu inteleg prin mojicie un fel de mitocanie... nu-mi suna frumos cuvantul, dar este al nostru si reprezinta corect o anume linie de comportament.
    Ceea ce nu este chiar de loc cazul.
    Sarman ca reprezentare... Hm!! Parerea mea este ca bunul Dumnezeu vrea SA STAM DREPTI IN FATA LUI si mai ales asa cum suntem noi, NATURALI, fara frica, iar ce este mai departe in sufletul nostru stie El prea bine.

    Da, si eu consider bun articolul si vreau sa incurajez pe cei care simt si scriu asa.
    Deosebita ideea despre felul in care ne prezentam adresarile...
    Respectul este insa un subiect regal...
    Poate imi fac si eu timp sa scriu ceva despre EL.
    Insa as dori sa iti propun o idee: viata mi se pare mai curand o munca, decat o lupta... da da ! stiu ca asa spun multi, dar chiar numai batalii sa ducem?! Luptand parca aduce a indarjire, in timp ce munca serioasa, abordand temeinic ceva, apoi altceva, apoi pe amandoua la un loc, apoi legaturile cu altele... Mi se pare putin mai apropiat de ceea ce ar trebui sa facem pentru noi insine.
    Este adevarat ca mai sunt si artele martiale, in care lupta este ridicata la rang de arta...
    Sa ne traiesti!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga Cornelius,
    M-a impresionat articolul tau. Pari sa fii un om care a suferit mari nedreptati. Cine ti-a facut rau?

    RăspundețiȘtergere
  5. Bună Ziua !
    Doamnei heramariana !
    ~
    Vă mulţumesc din Inimă !
    (Practic ... răspund pentru toţi care au comentat, dar voi încerca o mică "separare" !)
    Aproape că NU mai am NICI-UN Gând !
    Ieri, 5 martie ... am primit nişte răspunsuri la "aşteptările mele". Sună foarte cinic, dar ăsta-i adevărul ... momentului !
    De comentat ... m-am dezobişnuit SĂ MAI Fiu comentat, de mult timp ... fiind părăsit de cei pe care EU CONTINUI să-i consider Prieteni (din Virtual !). Nu vreau reting ... NU am ce face cu el ! Da, mă iertaţi pentru destăinuirile "mai prozaice" ... eu doar AŞTERN Gândurile AŞA CUM VIN ELE (îmi pare rău ! Toată VIAŢĂ am fost întârziat...DUPĂ o anumită "vârstă ... prematură", deşi, poate că DOAR, de fapt, AR FI UN Paradox~"trăirea mea" de'atunci încoace !)
    Promit ... CĂ ... îmi voi fi propria mea "lecţie" !
    Am spus DEJA că NU mă supăr ! Iar "năsucul" ... MI l-a "tăiat" DEMULT ... clona mea !
    ~
    Sincer ... până la "sublim": IERI, 5 martie, doctoriţa mi-a comunicat că soţia ar mai avea ... câteva luni.
    ~
    Vă rog să mă credeţi:
    Cel MAI GREU ... este să te poţi ierta pe tine însuţi !
    Întradevăr ... MOJIC ... nici MIE nu am voie să mi-l zic !
    Dar CUM POT SĂ-MI iert LENEA ANILOR TRECUŢI ???
    ...
    acum ... Creierul meu NU-I decât un RĂCNET IMENS...îndulcit de DoarATAT = câteva lacrimi ... pentru că "trebuie Să FIU TARE !"
    ...deocamdată, mă opresc, NU aveţi nici o vină dumneavoastră pentru necazul meu care mă face CONFUZ ! Îmi cer iertare.
    ~
    Sunteţi printre CEI care M-AU ajutat, dar, din păcate ... cred că e târziu
    ~
    Acest "comentariu ... jeluire" ... vine după "Fapt DIVERS (3)"...şi o jumătate de ZI de alergătură după un "aminosteril" ... pe care NU-l găseam ... ca să-l DUC pentru Mihaela !
    ~
    Cu mult respect ... Cornelius,
    DoarATAT
    ~,

    RăspundețiȘtergere
  6. Bună Ziua !
    Domnului Antiignorantu !
    ~
    vă mărturisesc, a trebuit să mai citesc O DATĂ articolul ... pe care ACUM eu nu pot să-l simt decât ca "banal" ! Fără supărare !
    Atunci când l-am scris ... mi-a plăcut, îmi părea "limpede ... ca un cristal", ŞTIAM că SE Putea şi mai bine, dar ERAM cu gândul la "simplificare", la "concizie şi laconism" ... şi credeam că-mi "atinsesem scopul de moment".
    Aşa a fost ... atunci.
    Acum ... sunt bulversat ...
    ...
    mă iertaţi, NU vă cunosc, deocamdată DoarATAT !
    ~
    Ceea CE VĂ ROG pe TOŢI ... STAREA de PACE ... mai ales ÎN ACEŞTI ANI ... necesită O LUPTĂ ... cum spuneam şi în articol ... CU TINE Însuţi, în primul rând !
    ~
    Cornelius,

    RăspundețiȘtergere
  7. Bună Ziua !
    Doamnei Cristiana !
    ~
    Am fost LOVIT ... de "cineva" ... pe nişte "motive" care NU-MI aparţin !
    Vin "după" ... "o luptă ... de aproape 9 Luni", şi care habarNUam, dacă a luat "sfârşit" ! ... chiar dacă "m-a terminat" !
    ~
    Vă mulţumesc pentru gândurile frumoase ... pe care mi le-aţi adresat ... şi mie !
    Sunteţi MINUNATĂ !
    Ar trebui să "stau" să "disec ... fiecare vorbuliţă" de-a dumneavoastră !
    Materia mea cenuşie ... le "prelucrează", dar conştientizarea este mai greoaie (aproape FĂRĂ rost !), datorită "pierderii iminente"...în faţa căreia mă aflu !
    ~
    Am FOST ateu (50%) până în "Revoluţie" ! Deşi "doream" să mai ADAUG ... UN PROCENT ... indiferent de direcţie, NU AM Reuşit !
    După 1990 ... Dumnezeu ... mi-a "luat minţile" ... şi am devenit CREDINCIOS ! La Cerere !:
    1) Am cerut !
    2) CONSIDERANDU-L !
    3) Adresându-I !
    4) Solicitându-I ... un semn !
    ... deja ... este "istorie" ... s-a întâmplat ... "cândva, demult" ... cum era "înainte" ? ŞTIU ... dar ... AM UITAT !
    ~
    Subiectul meu Regal ... este OMUL ! ... deci ŞI Respectul !!!
    ~
    Vă mulţumesc pentru Sfatul~IDEE !
    "Lupta" ... este DoarATAT: CONJUNCTURALĂ ! Şi NU durează ... decât ... DE La Prima NEASCULTARE ! ... care ne-a "aruncat" în braţele "MUNCII ... de A FI" !
    ~
    Uneori ... îmi vine ... "să RUP ... CIORNA", dar ... în faţă am doar un Monitor ! Uneori ... mă mir ... de "ciudăţenia ... aşternută" ... dar "mă conformez ... ştiind că-i DoarATAT: Un VÂRF DE AISBERG !" ... Restul NU-L CUNOSC, restul este pentru CEI CARE CITESC ... dincolo de "text" !
    ... umblă zvonuri ... că ne-am afla ÎN PEŞTERĂ, văzându-ne UMBRELE DE PE PERETELE din faţa VIEŢII ! ... şi CINEVA ... încearcă ... NE Îndeamnă (!) ... să aflăm CAUZA...întorcând PRIVIRILE ! ... ştiri, tabloide, seriale, politică, sinucideri, incultură, crime, jafuri, minciuni ... minciuni ... minciuni...
    De-a VALMA !
    ...
    "Statul ŢEAPĂN !" (am înţeles ... dar AM Exagerat ... pentru "anumiţi cititori" !).
    NATURAL ... adică, de fapt ... "Continuitatea MATERIEI" !
    ... "frică" ... "ceva greu de depăşit" ...
    ~
    AŞA ESTE ... Întrepătrunderile PERMANENTE !
    ~
    "Ţăranul" ... VEDE în bobul de GRÂU ... pâinea de pe masă ! Restul este doar ... bla-bla !
    CINE Este ARTISTUL ???
    ... ţăranul care AŞEAZĂ PÂINEA dintr-un bob ?
    sau
    ... cei citiţi ... CARE ... "repetă ... ce-au CITIT" ?
    Fie cu "pensula", fie cu "bisturiul", fie cu "mistria" ... ?
    ~
    Sunt complet pe "arătură" !
    Vă mulţumesc pentru că EXISTĂM !
    ÎN IUBIRE ... PACE ... ÎNŢELEGERE ... ÎNTRAJUTORARE ... SFINŢENIE ...
    ~
    ~
    Cornelius,

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc pentru raspuns.
    Toată compasiunea mea pentru durerea prin care treci.

    Cred ca noi suntem şi boabele de grâu, şi pâinea de pe masă...

    RăspundețiȘtergere
  9. Bună Ziua !
    Domnului Dan Ioaniţescu !
    ~
    Vă mulţumesc ... prietene !
    Aş fi răspuns: "Eu însumi" !, dar ... aş fi creat CONFUZIE !
    Aş răspunde cu: "Eu sunt CAUZA ... propriilor mele ... "rătăciri"" ! ... dar este şi "pompos" şi cam "pe lângă" !
    Probabil că voi răspunde CONCIS:
    UNA din OGLINZILE MELE ! ... cred că sunt "cel mai aproape ... de răspuns" !
    ~
    totuşi : ... NU ŞTIU ! Încerc ... să-l iert !
    Ceva ŞTIU SIGUR: "el pe el ... se VA ierta ... FOARTE GREU" !
    ~
    ACUM îmi cer IERTARE de la TOŢI ... pentru că am "răspuns"... Cu Întârziere !
    Cornelius,

    RăspundețiȘtergere
  10. Doamnei Cristiana ... pe care ERA SĂ N-O VĂD !
    Bună SEARA !
    ~
    (nu este pentru dvs.!):
    NU înţeleg ... pe SINUCIGAŞII ... care "erau buni creştini" !
    Asemenea "ştiri" ... se aseamănă cu ACEA "CLASICĂ": ..."O găina care a NĂSCUT ... pui vii", ... "dezbătută" APROAPE ... O SĂPTĂMÂNĂ ... pe toate "feţele" !
    ~
    Îi înţeleg ... pe CEI care MOR ÎN GÂND !
    (DoarATAT)
    Vă mulţumesc pentru "promptitudine", SIMPLITATE ... şi FRĂŢIE = Noi suntem ŞI boabele de GRÂU, dar şi Pâinea de pe masă !
    Dumnezeu să vă Binecuvânteze !
    CORNELIUS,
    ~
    PS: înainte de "Revoluţie" ... ştiam că port numele unui Sfânt: GHEORGHE !
    MARE ... Purtător de BIRUINŢĂ, VINDECĂTOR
    "După" ... l-am "descoperit" ŞI PE CORNELIUS !
    Dar,
    fără ŞTIREA părinţilor ... mamare (mama lui tata) ... m-a BOTEZAT ... de "mic" ...
    apoi...la 12 ani ABIA ... părinţii mei "mi-au dat un NAŞ" ... botez în cadă...să NU Vadă Nimeni, tata fiind ofiţer în Armata Română !
    Dar ... "Botezul" ... mi-a "revenit" ABIA când (în 1990)... AM PRIMIT ... Confirmarea ... INSTANTANEU !
    Nu contează "modul ... de primire" ... ci DoarATAT:..."insistenţa ... de a NU-L Pierde" !
    ~
    "Facă-se Voia TA !" ... ESTE mai mult decât ACCEPTARE, ... uneori, devine IMPLICARE !
    ~
    Un Sinucigaş ... este cel care ABDICĂ de la statutul său de OM !
    ~
    Vă Iubesc !
    ~
    Cornelius,

    RăspundețiȘtergere
  11. Bună ziua, Cornelius
    mulţumesc pentru răspuns şi îţi doresc o zi mai bună!
    Aş dori ca tot ce ai postat să fie un roman, în schemă, al cărui final fericit să-l cunosc puţin mai încolo...
    Dar dacă e viaţa TA, află că -ţi sunt alături, te susţin cu duderea sufletului meu, şi-ţi mai spun că trebuie să găseşti în tine puterea de a trece peste ce ŢI-E DAT!
    În viaţă sunt durere şi mai mari...:(

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna Ziua !
    Tuturor celor care nu au primit raspuns PROMT !
    ~
    Imi cer Iertare !
    ...
    Acum incerc ... UN Forum !
    Ca de obicei ... Interfata ... ma OMOARA ! Dar, este partial in Romana !
    Curand voi reveni ... si aici in 100Ro, daca NU v-ati suparat intre timp pentru LIPSA la articole !
    Am trecut pe aici cautand altceva, pentru un link. Ma opresc si plec cu asta ... in Forum !
    ~
    Nu v-am uitat ! Va Iubesc !
    Sanatatea sotiei S-A STABILIZAT, dar ... au intervenit niste ... Paradoxuri !
    ~
    Va multumesc pentru ca EXISTAM !
    ~
    Dumnezeu STIE !
    ~
    fara diacritice, ma iertati, sunt grabit !
    Cornelius,

    RăspundețiȘtergere