:: Cadou

Titlu: Cadou
Autor:: http://ebobita.wblog.ro
Articol: Astăzi, 28 februarie, întorcându-mă acasă de la serviciu, m-am abătut din drum puţin prin centrul capitalei, parcă încercând să găsesc un punct de sprijin pentru ce va să vină.

Destul de grăbită, m-am trezit în faţă-mi cu un băiat, nici măcar nu ştiu dacă era major, cu o cutie de carton cu multe ghivecele cu bulbi pe care încă nu i-am identificat a fi dintr-o specie cunoscută de mine.

M-a întâmpinat cu " Din partea direcţiei parcurilor din Bucureşti, de 1 martie!". Parcă totul era făcut din obligaţie, băiatul neschiţând nici un fel de bucurie pe faţă, aşteptând să se termine tot ce mai avea în cutie, ca să poată pleca acasă. M-am bucurat, desigur pentru darul primit, dar în acelaşi timp mă întreb dacă nu ar fi alte mijloace de a mulţumi persoanele de sex feminin şi nu numai.

Mă întreb cum este posibil ca din fondurile publice, că doar direcţia parcurilor este finanţată din bugetul local, se pot acorda daruri din partea însuşi directorului. Dacă ar fi din propriul său buzunar, sincer aş fi de acord cu gestul. Dar, aşa e uşor să îşi dea mâna....

Nici nu doresc un răspuns. Cu certitudine, mai avem mult până la capătul drumului.

Dar doresc să privesc cu optimism acest gest şi să mulţumim primăverii că vine, în sfârşit!

Pentru mâine, doamnelor şi domnilor, deopotrivă, vă urez un sincer la mulţi ani şi renaştere uşoară!
--
Visitor Ip: 92.81.114.71

3 comentarii:

  1. Bună Ziua !
    Doamnei Elena Baboi !
    ~
    Vă mulţumesc !
    Acest comentariu ... vă dovedeşte un fapt banal: MIE îmi pasă ... ŞI NU SUNT Singurul !
    Deja SUNTEM 2(doi) ... declaraţi !
    De altfel, fără implicare ... NICI nu merităm să fim !
    Oricum ... ESTE deranjant, să primeşti un CADOU ... "dăruit" fără Zâmbet ! "Datoria" dvs. era către "FLOARE" ... "bulbul ... ce trebuia SALVAT" ... de la NEPĂSARE !
    Vă felicit ... pentru că AŢI SALVAT O Viaţă !
    Vă felicit pentru Mărţişor !
    Vă Felicit ... pentru 8 Martie !
    Vă felicit pentru "Articol" !
    Vă felicit pentru că EXISTĂM !
    Fără FEMEI ... nu ar exista OMENIREA !
    ...
    CINE doreşte Diminuarea POPULAŢIEI !???
    - în nici un caz : MAMELE !
    - în nici un caz : Dumnezeu !
    ~
    Fiţi Binecuvântate !
    ~
    Cornelius,

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga mea BOBIŢA,
    cu siguranţă zâmbetul se afla ascuns în potofelul celui care a deblocat fondul de finanţare pentru acţiunea despre care faci vorbire...ştie "el" de ce.:)
    Să ne bucurăm totuşi de gest şi de primăvara care bate la uşa noastră!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sigur, bucuria renaşterii trebuie să fie neîntinată!

    RăspundețiȘtergere