:: 5 min.sa fii destept(pe urma poti sa fii la loc prost)

Titlu: 5 min.sa fii destept(pe urma poti sa fii la loc prost)
Autor:: Odorica Ion
Articol: Foto: Inessa Arman amanta lui Lenin. Ce nevasta, revolutionara Krupskaia ?
Stiti, vorba aceea pe care am auzit-o de cind eram mica, in viata este important chiar daca esti prost:"5 minute sa fii destept", si pe urma poti sa fii la loc, prost.
Si in viata si in politica, in dragoste, in totul, este foarte adevarata aceasta vorba scurta si inteleapta.
Cred ca toti, ca si mine ati simtit pe pielea dvs. aceste cuvinte. Numai eu, nu am fructificat niciodata cele 5 mibnute oferite de providenta si am venit dupa aceea cu justificari, ca nu am fost desteapta macar un minut.
Si in politica, vreau sa revin la triungiul conjugal comunist,(Lenin, nevasta Krupskaia si amanta Inessa Armand), cind Lenin era calcat in picioare, dupa spusele apropiatilor familiei lui, de catre soacra cu care locuia(in Elvetia) si totusi si-a adus in casa amanta cu doar 5 copii, caci atitia avea ca, daca erau mai multi ii aducea si pe aceea adica pe toti 1o, 11, cit o echipa de fotbal. Dar fie vorba intre noi, ce gusturi proaste avea la femei. Dar nici cu nevasta nu mi-e rusine. Dar tacea chitic, nu era revolutionara, cum a descriso pupincuristii comunisti, tacea milc. Si a dat dovada de nervi stapiniti. Dar acolo a fost vorba de bani. Banii din cotizatiile celor care sperau o viata mai buna rusi si germani.
Lenin nu a lucrat nici o zi.In paranteza fiind spus ce faceu ei acolo ca, doar s-a desecretizat faptul ca Lenin a murit de sifilis, la cap care i-a provocat comotia cerebrala?
Dar Lenin a stiut cind, pentru 5 minute sa intre in scena politica a lumii,(mai tirziu decit inceputul), si la sedinta Dumei cind bolsevicii erau in imposibilitate la vot contra mensevicilor, nu aveau nici o sansa. A avut rabdare, a profiitat de cele 5 minute, cind ceilalti au plecat, ca nu au mai avut rabdare si s-au considerat cistigatori si a iesit invingator la puncte, schimbind soarta lumii si a tarii noastre si a poporului nostru amarit care a mai suportat pe pielea lui si acest experiment al unui om care nu a muncit nici o zi.Dar eu am sa reiau articolele, cu toate ca stiu ca dvs, stiti mult mai multe ca mine, din culisele politicii mondiale.Va readuc in atentie jafurile bandei de tilhari, gindite de Lenin si puse in aplicare de banda lui, Stalin in anii 19o5-o7), de au ingrozit Rusia tarista. Erau cele mai mari jafuri cunoscute vreodata, caci din asta traia Lenin, pe picior mare in Elvetia, cu toata satra (Krupskaia,nevasta, celebra revolutionara, soacra, amanta Inessa cu 5 copii si o gramada de lingusitori). Si la noi acum, jefuitorii traiesc bine pe spinarea noastra.
Daca s-a schimbat ceva, anuntati-ma si pe mine,sint in urma.
Acum nu ma mai pot documenta din carti, caci le-am impartit incluisiv Bibliotecii N.Iorga din Ploiesti si scriu numai din ce-mi aduc aminte. Dar ceva din acestea ce vi le-am spus, cred ca le-ati citit in cartea Dr. Jivago.
In concluzie aceste personalitati ale lumii, integrii , sint oameni ca noi cu bune si cu rele, poate cu rele mai mult ca noi. Ei sint mai imorali ca noi, ca sint suiti pe piedestal, ca sint, ceea ce nu sint.
Capul sus, pieptul inainte !!! papapa
Publicat de Odorica Ion
--
Visitor Ip: 85.186.214.25

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu