Newsletter Suplimentul de Cultura


Nr.386, 09-02-2013
09-02-2013
Se simte Adelin Petrisor un jurnalist neobisnuit intr-o tara neobisnuita ca Romania?   Sub nici o forma. Mie imi place sa spun, mai in gluma, mai in serios, ca sint un baiat simplu din Buzau, undeva la granita dintre Moldova si Muntenia. Incerc sa imi tin capul pe umeri, ma magulesc cuvintele frumoase pe care mi le adreseaza diversi oameni. Profesorul Tudorache a fost la lansarea cartii. Florin Lazarescu, iarasi un om senzational. Domnul Plesu mi-a scris o postfata la o carte. E normal ca ma magulesc aceste lucruri, insa sint un om ca oricare altul, cu o meserie ca oricare alta, care incearca sa faca lucrul miine mai bine decit l-a facut azi.   Cit a fost fascinatie jurnalistica si cit a fost fascinatie personala pentru a ajunge in Coreea de Nord?   Sase ani a durat pina am ajuns. A fost un ping-pong intre mine si ambasada. Au fost e-mailuri, discutii foarte scurte, foarte ciudate, ma priveau cu “Domnule, ce vrei? Ce doresti?” , dar am avut noro ... [citeste]
09-02-2013
De asemenea, evenimentul de la Angouleme reprezinta poate cea mai importanta manifestare de gen di ... [citeste]
09-02-2013
Vocile amintite apartin celor douasprezece personaje care populeaza acest lung poem in proza, Barb ... [citeste]
09-02-2013
E ca si cum, pentru scriitorii romani, fenomenul literar nu ar fi suficient de spectaculos in sine ... [citeste]
09-02-2013
– FRAGMENT –   — Mda, continua netulburat batrinul, amintirile incep, d ... [citeste]
09-02-2013
Acestia, afirmind ca stiu foarte bine ce citesc americanii, au fost curiosi sa afle ce se citeste ... [citeste]
09-02-2013
Orice-as face, imi este imposibil sa nu transcriu aici citeva rinduri: “Imbatrinesc. Am semn ... [citeste]
09-02-2013
Cind isi alege un film “serios”, o “pagina de istorie”, Spielberg acopera ... [citeste]
09-02-2013
— Inteleg. Stiti, cred ca e un fel de confirmare a expresiei “viata de artist, noaptea ... [citeste]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu