Lansare şi sesiune de autografe - Prequel, de Radu-Ilarion Munteanu

LIBRĂRIA MIHAIL SADOVEANU şi EDITURA VREMEA
au plăcerea să vă invite la lansarea volumului
de Radu-Ilarion Munteanu
 
Vor vorbi:
Radu-Ilarion Munteanu
Silvia Colfescu - Director al Editurii Vremea
 Lansarea va avea loc
joi, 07 februarie, ora 14.00,
la Librăria Mihail Sadoveanu, bd. Magheru, nr. 6-8

Coperta cartii Prequel de Radu Ilarion Munteanu

Cum este noua carte a lui RIM?
Fermecătoare ca şi toate celelalte de până acum pe care le-am citit; şi le-am citit aproape pe toate.
Am fost bucuros să mă reîntâlnesc cu formula sa literară pe care, măcar uneori, o invidiez cu toată prietenia, o formulă care aliază alchimic, în care fuzionează o pronunţată dimensiune (auto-)biografică, o erudiţie de natură borgesiană şi un simţ al nuanţelor pe care nu-l obţii decât cu o răbdare benedictină. Ultima dimensiune mie îmi lipseşte cu siguranţă, de unde şi amintita invidie!
Îl felicit pe Radu pentru noua sa carte şi îi doresc să se întâlnească odată cu recunoaşterea la care are dreptul!
Liviu Antonesei

Vă aşteptăm cu drag!
Roxana Vlasceanu
PR Manager
Vremea Publishers
14 Constantin Daniel Street
010631 Bucharest 1
Romania
Phone 40-21-335.81.31
roxana@edituravremea.ro
www.edituravremea.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu