:: Google frate cu romanul!

Titlu: Google frate cu romanul!
Autor:: http://simioncristian.wordpress.com/2010/04/26/google-frate-cu-romanul/
Articol: Am deosebita plăcere să vă prezint curiozităţile gugăliştilor care sunt directionati spre blogul meu:

* resurse vs. putere - Domnu' Vântu, nu mai căutaţi pe net soluţii… Geoană a pierdut definitiv!
* Ţiganii nu sunt români. - Corect! Dar unii români sunt!
* comentariu despre lene - Mi-e prea lene să comentez!
* doamne dacă-mi eşti prieten gheorghe – Gheorghe, eu zic să nu fii aşa direct. Pune şi tu întrebări deschise…
* usor de prostit sinonim – Credul! Da' de ce vrei să ştii? Joci Macao cu poliţişti?
* cum facelupul cel rau – Hauuuu! Hauuuuu!
* medic ginecolog care sa imi rasp la o intrebare - Dacă au fost mai mulţi, nici el nu are de unde să ştie al cui e! Dupa ce mai creşte, vezi cu cine seamănă!
* basescu parasuta avion – caşuneanu piţipoance bugatti
* drumul crucii de la 5 august pina la 14 - De la 14 la 16 e pauză de masă!
* cuget,deci dumnezeu este -Este! Şi te suportă!
* si cu lacrimi stoarse-n sila – Păi dacă simulează, ia-o la bătaie!
* cum sa legi scutec – La fel de prost cu ai pus prezervativul… Acum leagă la scutece!
* instructiuni de folosire a barbatului – Doamnă, lăsaţi-l să doarmă!
* instructiuni pt bataie – Dai şi fugi!
* imi este frica ca nu voi mai fi unic - Beţia nu ţine mult! Mâine o să te doară puţin capu'!
* homosexualii se fut – Nu prea eşti hotărât, dacă gugăleşti! Încearca mai întai cu femei…
* mi se rupe – Dacă eşti tot tipul sensibil de mai sus… DA!
* unde ne sunt visatorii, vlahuta - Chiar aşa, domnu' Vlahuţă… unde ne sunt visătorii?
* grigore vieru mama – Poate tata!
* blonde de milioane – Nu cunosc! Nici măcar unele mai ieftine…
--
Visitor Ip: 188.26.141.103

Un comentariu: