:: Cu lacrimi in ochi !

Titlu: Cu lacrimi in ochi !
Autor:: Odorica Ion
Articol: Caricatura greceasca, dar noi sintem mult mai rau !

Cu lacrimi in ochi si totusi cu un sentiment de mindrie, urmaresc la tv. revolta pensionarilor, din Bucuresti si Galati.
Inbulzirea lor brutala cu cirjele ridicate, imi da aripi si cred ca si celelalte categorii sociale, sindicate, studenti, elevi, someri, casnici toti ar trebui in urmartaorele zile sa se ridice la lupta.
Acesti bravi seniori au dat un exemplu si o dovada de vitejie si gata de lupta pina in pinzele albe. Sa ne fie exemplu. Si eu asa cum simt, mi-au dat curaj si vreau cu orice sacrificiu, sa fiu si eu acolo sa dau si eu o mina de ajutor, macar cu prezenta.
Ei seniorii au dat masura demnitatii in tara noastra.
Cinste bravilor seniori, care trebuie sa fie port drapel pentru noi toti.
Curaj pentru noi toti in viitorul apropiat.
O se trebuiasca sa ne luam toti traista in bat, ca in caricatura greceasca si sa ne luam cu totii lumea in cap.
Capul sus, pieptul inainte !!! papapa
--
Visitor Ip: 85.186.214.25

7 comentarii:

  1. Şi dacă lacrimile vor seca,
    noi tot vom protesta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, asa este !

    Cu drag, Odorica

    RăspundețiȘtergere
  3. peste tot DEMOKRATORİ..aşai ın CAPİTALİZM..

    RăspundețiȘtergere
  4. EdebiMevzulaR,
    aceştia sunt demolatori de viţă şi de ţară, nu demokratori...:(

    RăspundețiȘtergere
  5. mda aveti dreptate DEMOKRATERMİNATORİ vroiam sa scriu şi am greşit,

    RăspundețiȘtergere
  6. Uite ca nu-i asa de rau ca nu ma mai uit la televizor.... Numa' nenorociri vad pe la voi prin articole, ca se-ntampla in tara.... A-nceput rascoala?

    RăspundețiȘtergere