ANIMALE DE CAMPANIE

CIRCUL BOC - Circ de Partid si de Stat
episodul unu
ANIMALE DE CAMPANIE

Cu animalele de campanie am o mare nelamurire…. Sunt ele cumva animale gen lipitori, urechelnite, limbrici, capuse, paduchi lati sau raie? Ai? Sau sunt cainii din rasa Basebocudrea, o rasa metisata, de talie mare, provenita din cotarlele pripasite in Canisa Maicii Domnului dupa intromisionarea UE in Romanica (ca invers sigur nu s-a intamplat… :) ) si zavozii rosii vagabonzi, proveniti si ei la randul lor din rasa Rosia Caucaziana, incrucisata, pe la spate evident, cu javrele mioritice… ?  Acestea sunt?

 Mondo Cane, ce mai… !? 

3 comentarii:

  1. Am inteles ca, acesta este un PA reusit :) O seara frumoasa, Odorica

    RăspundețiȘtergere
  2. saru'mana Odorica,
    Eu nu am facut un PA, in viata mea... Stiu ca este ceva legat de un anume numar de cuvine...dar doar atat. :)
    Un weekend mare si tie!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pentru precizari caci, aveam un gand rautacios :))
    Un sfirsit de saptamana pe placul tau ! Odorica

    RăspundețiȘtergere