Citatul zilei


Foto : Cordoba, Spania (sus patios....sus flores).
Am pus acest citat, dupa ce am citit art. "Doua titluri" scris de d-na Hera Mariana.
Citatul zilei:Emmet Fox
3 08 2010

“La ceea ce ne gandim creste. Tot ceea ce permitem sa ne ocupe mintea se va amplifica in viata noastra. Daca subiectul gandurilor noastre este bun sau rau, legea functioneaza si conditia creste. Orice subiect care il tinem departe de mintea noastra tinde sa se diminueze in viata noastra, pentru ca ceea ce nu folosesti, se atrofiaza. Cu cat te gandesti mai mult la necazuri cu atat vei avea mai multe; cu cat te vei gandi mai mult la norocul care l-ai avut cu atat mai mult noroc va veni catre tine.” – Emmet Fox from Make Your Life Worthwhile, 1942

Free Image Hosting Upload Photos View Photos
Sursa:http://dorsidor.weblog.ro/

2 comentarii:

  1. Si eu la fel, de aceea am luat de pe alt blog acest citat si l-am pus aici.
    Cu simpatie,
    Odorica

    RăspundețiȘtergere