:: Blasfemie BOR

Titlu*:Blasfemie BOR
Autor:*:derscanu.net
Poza:
Articol*:Tragedie de proportii care a socat o tara intrega, unde au murit bebelusi arsi de vii, nu poate fi uitata prea repede. Nici nu trebuie uitata, caci odata uitat un lucru il repetam.

Cladiri i-au foc tot timpul, spitale, sedii de politie, guverne, insa nu e tot una. Am vrut sa nu scriu despre acest lucru, este prea trist, insa nu poti sa taci cand vezi atata drama si atata prostie................
Consider ca BOR face o adevarata blasfemie impotriva lui Dumnezeu, si loveste acolo unde il doare cel mai tare pe un om aflat la grea incercare. Daca citim un pic din Biblie, Iisus Hristos a zis: "Lasa-ti copiii sa vina la mine, caci a lor este imparatia cerurilor!" Si BOR, mai presus de Iisus ii trimite in IAD. RUSINE!!!!!!!!!

E putin spus rusine. Nesimtire, sfidare, bataie de joc. Poate unor ignoranti dintr-un sat de munte le poate arunca aceste vrajeli, dar celui care are putina minte in cap, nu. Cum e posibil sa iti bati joc de singura alinare a unor parinti inlacrimati, spunandu-le ca ingerasii lor vor arde in IAD? Si macar de ar fi avut dreptate, insa doctrina asta trebuie revizuita.
citeste tot pe www.derscanu.net



Powered by EmailMeForm

5 comentarii:

  1. Redau comentariul "plasat" la articolul complet, al domnului "derscanu':
    :
    ["Bună Ziua ! (căci ZIUA nu este a noastră, este a lui Dumnezeu ... care ne-o dăruieşte, celor mulţi ... pentru O ŞANSĂ în plus ... revenirii la EL, la Dumnezeu !)
    ~
    Domnule "derscanu" ...
    Articolul dvs. (plecând de pe 100Ro !!) este, cu regret ... "puţin confuz", deşi AICI (acasă la "el", la "articol" deci) este ... COMPLET !
    Vă rog, aveţi dreptul la ... Update !!! Folosiţi-l !
    Şi EXEMPLIFICAŢI ... unde anume ... B.O.R. ... trimite COPIII ARŞI ... în Iad ???
    Vă rog din suflet !
    Deocamdată ... ESTE doar ... "o Vorbă ARUNCATĂ de dvs." !
    Amintiţi-vă ... de îndemnul Mântuitorului ! Privitor ... LA ARUNCAREA PIETREI ... înspre păcătos (păcătoasă) !
    ~
    Eu, dimpotrivă, ştiu că ... unii copii AU FOST BOTEZAŢI ! Aşa ... ARŞI, cum erau ! E drept însă ... cei care ÎNCĂ erau în "Viaţă" ! (Halal ... "Viaţă" !).
    Referitor la CEI "morţi", dar ... "nebotezaţi" ... DOAR Dumnezeu ŞTIE, ca în multe, FOARTE multe "alte Omeneşti" ... de ROSTUL ... lor !
    B.O.R. ... este o instituţie ! Poate vă referiţi ... la ce spun RELIGIILE lumii ! Iar ORTODOXIA, este ... doar UNA dintre ele (dintre "religii") !
    ~
    "Singurul" care ŞTIE ... este Dumnezeu !
    Noi, "Oamenii" ... doar presupunem ! Iar "presupunerea" noastră, o numim CREDINŢĂ !
    ~
    Momentul (nefast) "Mădălina Manole" ... mi-a ATRAS ATENŢIA ... cât de IGNORANŢI ... suntem, "NOI" ... OAMENII (Oamenii, oamenii !) !
    De aceea ... Momentul (nefast) AL COPIILOR ARŞI ... mi-a impus ... TĂCEREA !
    (Deşi ... în Gândul meu ... poate AM URLAT, habar nu am ... !)
    ~
    Te rog deci ... lasă PROŞTII ce cred că NE CONDUC ... în greşeala LOR !
    AVEM dreptul ... să le amintim că EI ... SUNT Servitorii NOŞTRI, ai poporului !
    Iar "prestaţia" lor ... este JALNICĂ ... şi CRIMINALĂ !
    "Dovezile" ... apar ... "de la sine" (măcar de NE-AM ÎNŞELA !)...
    ~
    Cornelius,

    PS: ... te rog, NU "acuza" folosind ... o minciună ! ...
    Condoleanţe ... nu doar părinţilor COPIILOR MORŢI, condoleanţe FAMILIILOR acestor ÎNGERAŞI ! ("retraşi" ... prea devreme (?!!) ... din "Lume")
    Dumnezeu să ne ajute !"]
    ~,

    RăspundețiȘtergere
  2. este o mare crima organizata in RO la care participa si BOR - sa vedeti averea BOR ... NU este de gluma cu legile FEMOSAN … fiecare sofer care circula aiurea cu masina ptr. distractie sau din lene va contribui la multe crime si nereguli in sistem … cei mai intelepti STIU de ce !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am "fost" la pagina domnului Derscanu ! Mai intai acolo (deoarece ACOLO am primit raspuns !)am "comentat" :
    :
    ["Bună Ziua ! Domnului Derscanu ! (îmi pare rău, fiind NUME ... nu pot să-l scriu decât cu iniţială caracter mare !)
    ~
    Vă mulţumesc pentru răspuns !
    Sunt de acord ... cu dumneavoastră ! Din păcate NU noi decidem, în asemenea "treburi de AMĂNUNT ... bisericesc !".
    Eu însumi sunt un om simplu, dar care abia după revoluţie (r ... mic !), am REUŞIT (Slavă Domnului Dumnezeu !) să CRED în Dumnezeu !
    Toţi ne "bazăm" pe TEXT, sau ... PE CUVÂNT ! Să dea Domnul Dumnezeu, să nu ne înşelăm ! ... în definitiv SUFLETULUI "plecat" (îngenuncheat !) doar Dumnezeu îi stabileşte traseul ... şi "pătimirile" ! Trupul "în sine" este ANOST, dar important atâta timp cât este însufleţit.
    ...
    Poate că DEJA Dumnezeu ... A HOTĂRÂT, de la BUN "început" !
    ...
    "Jocul lor" (al "politicienilor") ESTE ambiguu, fals ... şi ANOST !

    "Lăsaţi Morţii ... să-şi îngroape morţii !" = Aceşti "ANOŞTI" ... sunt DEJA morţi ÎNTRE "Averi", iar Moartea ESTE cu ei ... din PRIMA Clipă de "neascultare" !
    Eu de asemenea, PRIN EI ... sunt anost şi MORT ! Ceea ce VĂD (folosind OGLINDA !!!) la alţii ... mie mi-e "mânuşă" !

    DE CE să-mi fie "sete şi foame" ... de "neputinţele" ... "ALTORA" ??! Neputinţele "acelora" ... SUNT ale mele !

    DE CE să NU-MI FIE ... Sete şi Foame ... de "CUVÂNTUL" ... lui Dumnezeu, ... chiar dacă BIBLIA ESTE ... o "parabolă" ???!!! CÂT de "greu" să te poţi integra ... în cele 10 Porunci !?? "Greu" pentru ... avocaţi, judecători, legiuitori, Poliţie ... căci ... VOR FI ... ca noi ! Ca ... "NOI" ! (schimbaţi ... adică !)

    DE CE să pierd Clipe de Viaţă ALĂTURI de Dumnezeu, prin ASCULTARE, RUGĂ şi LAUDĂ ... omorându-mi-le SINGUR, judecându-i pe "alţii" ??!!

    Dacă este adevărat că "această ŢARĂ" este GRĂDINA Maicii Domnului (cum ... NI SE SPUNE, şi ... poate că ESTE !), atunci, ... eu, ... NU cumva chiar EU, îi sunt O BĂLĂRIE !?? ... prin "fapte", "vorbe", "gânduri" ... DE PIERZANIE ??!

    CINE sunt eu ... să doresc MOARTEA ?! ... a "oricui" ?!!

    MOARTEA ... deja A MURIT, prin Mântuitorul: Domnul Iisus Hristos FIUL LUI Dumnezeu !

    CORPUL, orice CORP ... nici NU există fără de Dumnezeu !
    ...
    Te rog SĂ MĂ IERŢI ! ... Mă rog ... SĂ TE IERT !
    LĂUDAT ESTE Domnul DUMNEZEU !
    Amin."]
    ~
    Vă multumesc pentru că EXISTĂM !
    Dumnezeu ESTE !
    Amin.
    ~
    Cornelius,

    PS: ... A avea Atitudine CIVICĂ, NU înseamnă că "judeci" CEVA, sau PE CINEVA ! Înseamnă să-ţi ASUMI ... (MANIFESTÂNDU-ŢI-L) ... "discernământul" !! ...
    ~,

    RăspundețiȘtergere
  4. acesta este inceputul sfarsitului in BOR ...

    RăspundețiȘtergere
  5. deci cei din BOR sa -i vad ca protesteaza impotriva buletinelor cu cip si sa vad cum doneaza din AVEREA BOR 20 la SUTA ptr. BUGETUL STATULUI ... VREM FAPTE BOR nu sa vedem cum va vindeti SUFLETUL DIAVOLULUI !!!

    RăspundețiȘtergere