"TOAMNĂ VESELĂ"

Ce mult îmi place toamna, când îşi rujează frunzele.
E toamna mea cu funigei, cu vânt uşor şi aer proaspăt, da, toamna pentru mine e un început!
Dacă m-aş fi ţinut de ce-mi plăcea mai mult să fac, adică să pictez, acum aş fi avut sute de tablouri cu toate nuanţele toamnei.
Când m-am trezit şi am constat că o mare parte din viaţa mea am făcut doar ce a trebuit şi nu ce aş fi vrut din adâncurile fiinţei, mi-am adus aminte versurile lui George Coşbuc:
„Viaţa asta-i bun pierdut,
De n-o trăieşti cum ai fi vrut!”
Am luat o mare hotărâre, de a face doar ce vreau de acum încolo! De fapt decizia am luat-o cu un an în urmă şi o să scriu despre asta într-o altă postare...
Tabloul „Toamnă veselă” este pictat în ulei pe sticlă. Face parte din modesta mea colecţie, dacă se poate numi aşa, vizualizată de oricine îmi trece pragul casei.



Tabloul este unul şi acelaşi, diferenţa este datorită aparatului şi luminii, voi alegeţi care vă place!



Pictură în ulei pe sticlă.
Scuzaţi vă rog fotograful!:)

14 comentarii:

  1. SPLENDID TABLOUL, MARIANA!! Oricum l-ai lua.. pune... fotografia, lumina !!!
    Si splendide randurile acestea care mi-au mers la inima direct!!

    "Ce mult îmi place toamna, când îşi rujează frunzele"..

    Superb!! Nu am mai intalnit niciodata!!
    Toamna este anotimpul meu preferat... Eu o vad vesela - altii o vad melancolica...

    "„Viaţa asta-i bun pierdut,
    De n-o trăieşti cum ai fi vrut!”"

    Bine.. foarte bine zis, si dupa mine!! Nu stiu cum, dar m-am trezit deseori ca oameni din jurul meu mi-au impus musai sa traiesc cum le place lor, cm au ratat (poate..) ei, etc.
    Multumesc lui Dumnezeu ca am putut sa-mi gasesc taria de a face pana la urma tot ce mi-a placut in viata. Printre cele obligatorii am presarat si eu pe cat posibil, ca si tine dupa cum vad, ce mi-a fost mai drag!!
    Te imbratisez din toata inima, Mariana!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumesc Cristiana, pentru acest comentariu, mult prea frumos...faţă de tabloul meu.:)
    Iată că mi-am uitat puţin valoarea!:))
    Te îmbrăţişez şi eu şi te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mariana... acel "prea" pe care il folosesti uneori... lasa-l afara, caci nu-i sade bine!!
    Ai sesizat si tu, de altfel!!
    Traiasca valoarea ta, femeie!!

    RăspundețiȘtergere
  4. E buna asta : cu "să nu ne uităm VALOAREA!"

    RăspundețiȘtergere
  5. ce tablou minunat.. foarte frumoase culorile ce il alcatuiesc. Toamna este anotimpul meu preferat, poate pentru ca m-am nascut in acest sezon, sau poate pentru ca e prea furtunos uneori si prea linistit alteori.. e o viata..

    RăspundețiȘtergere
  6. Mulţumesc Danusa,
    şi eu sunt o tomnatică, la propriu şi la figurat!:))

    RăspundețiȘtergere
  7. Mariana, uite te rog frumos fa-mi şi mie o pictura ın ulei cu secerea şi ciocanul, vrei?:)))

    RăspundețiȘtergere
  8. Ai lucrari frumoase, Mariana!

    RăspundețiȘtergere
  9. Domnule Edebi,
    cu "secerea şi ciocanul" găseşti destule poze, tablouri vechi, steguri...caricaturi, dacă vrei poţi să le pui în ramă...:))
    Eu "pictez gânduri" de-ale mele.
    Dacă ai vrut să mă pui la încercare, ei da sunt "o bătrână comunistă" şi nu cred că mă voi schimba în această viaţă...sau cum să zic altfel: sunt de stânga!100%.
    Acum aş picta mai degrabă "SECEREA ŞI COASA"!!!:))))
    VREI?:))Cât dai?:)))

    RăspundețiȘtergere
  10. Mulţumesc frumos April,
    dar cu pozatul stau la fel de rău...:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Am glumit Mariana, ştiu ca se se gaseşte, ıi am deja pe toti lideri ınramati...:))
    Secera şi coasa e logoul UE:)))

    RăspundețiȘtergere
  12. DA?
    Nu am ştiut...deci ar merita pictat Boc cu coasa iar ...secerea... una MAREEEE!!! cât ţara!

    RăspundețiȘtergere
  13. niste tevi de gaz pictate prin capitala ... Ati verificat bine traseele de GAZE si Scaparile de GAZE ??? Atentie la neatentie !!!

    RăspundețiȘtergere
  14. Antiignorantu-le,
    ai scapat ocazia, am postat "cablurile din oras" vazute prin MODA...in art. COLECTIE CONCEPTUALA!
    Le vine rindul si la tevi!:)

    RăspundețiȘtergere